- ua
- ru
Рерайт – це один із способів створення контенту для сайту, грунтований на переписуванні вже готового тексту іншими словами. Втім, тут є ряд особливостей, про які слід знати.
Рерайт – слово англійського походження і переводиться як “переписати, переробити”. Первинним завданням рерайта була переробка вже наявного тексту так, щоб він став цікавішим і доступнішим для читача. З розвитком інтернету рерайт набув трохи іншого значення – як спосіб запозичення та унікалізації тексту.
Буває рерайт двох видів:
І хоча простота написання рерайту обумовлює його вартість – вона досить низька, проте такий вид контенту підходить не завжди. Наприклад, коли треба описати унікальний, тільки-тільки потрапивший на ринок товар: знайти текст-першоджерело для рерайту буде просто неможливо.
Якісний рерайт тексту має ті ж вимоги, що й копірайтинг: стовідсоткова унікальність, відсутність граматичних помилок, зручність читання й сприйняття інформації. Використання прийому заміни прямої мови на непряму, переміщення абзаців і снинонімізація – те, чого краще уникати, адже текст втратить свою органічність й перестане “працювати”.
Навіть рерайт писати треба правильно – зі знанням справи, а тому ціна тут далеко не головна.
© Студія копірайтингу “Ямбус”