Рерайт – це один із способів створення контенту для сайту, грунтований на переписуванні вже готового тексту іншими словами. Втім, тут є ряд особливостей, про які слід знати.

Рерайт – слово англійського походження і переводиться як “переписати, переробити”. Первинним завданням рерайта була переробка вже наявного тексту так, щоб він став цікавішим і доступнішим для читача. З розвитком інтернету рерайт набув трохи іншого значення – як спосіб запозичення та унікалізації тексту.

Буває рерайт двох видів:

  • Технічний рерайт – ця поверхнева зміна тексту із заміною слів (кожне третє-четверте) на синоніми або за допомогою перестановки речень і абзаців. Перероблений текст набуває мінімальної унікальності для пошукових систем, але для читачів продовжує залишатися копією, особливо при попередньому знайомстві з першоджерелом.
  • Глибокий рерайт – повномасштабна переробка тексту, більше схожа на виклад, ніж на зміну. Повний рерайт має на увазі написання такого тексту, який би зберігав усі ключові ідеї першоджерела, але б мав абсолютно унікальний виклад і подання. Цей метод вже більше нагадує копірайтинг.

І хоча простота написання рерайту обумовлює його вартість – вона досить низька, проте такий вид контенту підходить не завжди. Наприклад, коли треба описати унікальний, тільки-тільки потрапивший на ринок товар: знайти текст-першоджерело для рерайту буде просто неможливо.

Замовити унікальний текст

Статті з високою конверсією
Замовити

Якісний рерайт тексту має ті ж вимоги, що й копірайтинг: стовідсоткова унікальність, відсутність граматичних помилок, зручність читання й сприйняття інформації. Використання прийому заміни прямої мови на непряму, переміщення абзаців і снинонімізація – те, чого краще уникати, адже текст втратить свою органічність й перестане “працювати”.

Навіть рерайт писати треба правильно – зі знанням справи, а тому ціна тут далеко не головна.

© Студія копірайтингу “Ямбус”

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3