Що таке рерайт текстів?

Маєте сайт, який постійно оновлюєте його контентом? Тоді ви хоча б раз чули про  рерайт – особливий метод написання текстів за наявним перешоджерелом.

Рерайт – слово англійського походження, яке перекладається «переписування», «переробка», «видозміна». Первинним завданням рерайту була зміна тексту так, щоб він став іншим, більш цікавим і доступнішим для читача. Наприклад, саме так відбувалася популяризація технічних текстів та енциклопедичного матеріалу – у біль зрозумілу для широких верств інформаційну статтю.

З появою інтернету та зростанням його ролі у повсюдному житті рерайт набув трохи іншого значення. Насамперед – унікалізація готового текстового матеріалу для його подальшої публікації на сайті.

Рерайт розділяють на два види: технічний і повний рерайт тексту.

Технічний рерайт

Це поверхнева переробка вже наявного в інтернеті тексту із заміною слів (кожне третє-четверте) на їх синоніми або переставляння речень та словосполучень місцями. Після цього перероблений текст набуває трохи більшої унікальності для пошукових систем, але зовсім не для людей, які вже колись стикалися з такою статтею. Їм вона може видатися вторинною або, як мінімум, викликати почуття дежавю.

Саме цей чинник може призвести до недовіри відвідувачів і падіння рейтингу сайту.

Глибокий рерайт

Це більш серйозна переробка тексту. Глибокий рерайт має на увазі написання такого тексту, який би зберігав усі ключові ідеї й думки першоджерела, але б мав абсолютно унікальний вигляд та подачу матеріалу. Тобто щось на зразок переказу через призму суб’єктивності автора-переписувача.

Цей метод нагадує копірайтинг, але вагомою відмінністю копірайтингу є наявність у тексті власних, оригінальних ідей і думок автора, використання відразу декількох першоджерел та компіляція матеріалу. Рерайт же – це робота виключно з одним текстом. Простота написання рерайту і зумовлює його невелику вартість: зазвичай послуги рерайту більш дешеві, ніж копірайтинг.

Зазвичай в рерайті використовують прийом заміни прямої мови на непряму, переміщення абзаців, видалення слів, що не несуть ніякого смислового навантаження, перифраз та переосмислення. Якісний рерайт тексту має бути виконаний з унікальністю в сто відсотків, не мати граматичних помилок і бути легким для сприйняття.

Активний розвиток мережі Інтернет призвів до збільшення кількості рерайту, адже текст повинні всім, я простіше знайти вже готову статтю та замовити рерайт, ніж шукати професійного копірайтера.

Ґрунтуючись на готовому текстовому матеріалі, можна створити декілька оригінальних статей, що дуже вигідно для більшості сайтів, яким потрібно наповнення унікальним контентом. Чим вище унікальність, тим більшим буде рейтинг сайту, а відповідно і його відвідуваність.

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *