- ua
- ru
Просування web-ресурсу – справа досить темна, зв’язана не з одним десятком секретних технологій. І чим більше їх зібрано в одній в’язці, тим більшу ціну встановлюють SEO спеціалісти, часто по-справжньому шокуючи замовників. А тим часом головне тут не кількість, а якість. І ми із задоволенням розкриємо один з таких секретів – формування семантичного ядра сайту. Як же це роблять великі фокусники?
Семантичне ядро – це список ключових слів, які найточніше характеризують сайт і є головними претендентами для вибору їх в якості запитів в пошукових системах: вони краще всього пояснюють сенс існування цього сайту, описують вид діяльності, товар або послугу.
Це невід’ємна частина внутрішньої оптимізації сайту й одна з головних складових SEO просування, без якого подальшої долі у сайту немає.
Буває семантичне ядро різних розмірів: від 5–10 до пари сотень ключів, дивлячись скільки сторінок та розділів на сайті. Проте більше в даному випадку – не означає краще, адже в цьому випадку просувати таку кількість ключів буде дуже проблематично. У тому числі й у фінансовому відношенні. Та й трудовитрати будуть несумірними. Головне тут – підібрати найбільш працездатне семантичне ядро, зробивши осмислений вибір серед високо-, середньо- та низькочастотних запитів.
Іноді три правильно підібраних ключа здатні принести більше користі, ніж два десятки, підібраних за допомогою дев’яносто дев’яти крутих сервісів.
Ось простий приклад семантичного ядра для пошуку текстового контенту:
Щоб підібрати ключі, треба лише проаналізувати ситуацію й вибрати найбільш релевантні запити. У великого ядра лише одна мета – охопити якомога більшу цільову аудиторію. Містке ж семантичне ядро націлене не на об’єм, а на якість.
Процес створення семантичного ядра можна розділити на 3 частини:
Щоб скласти якісне семантичне ядро, необхідно визначити сенс своєї діяльності: що ви пропонуєте, кому та для чого. Якщо сайт великий (наприклад, інтернет-магазин з парою тисяч товарів), збір ключових слів може зайняти багато часу, але тут не треба розпилюватися на кожну позицію – правильніше буде узагальнити й обмежитися підбором ключів для рубрик. По можливості обмежте входження в ядро сезонних або трендових слів, відсійте стоп-слова, явні й неявні дублі.
Хтось при підборі семантичного ядра сайту обмежується своїми уміннями, хтось довіряє лише аналітичним програмам (Wordstat.Yandex, Google AdWords, Key Collector, Prodvigator й ін.), але усі ці варіанти помилкові, адже програма ніколи не зрівняється з людиною, а людина – з програмою. Ось і виходить, що створювати семантичне ядро необхідно з комплексним підходом: підбирати ключі вручну й аналізувати їх за допомогою програм. І з точністю до навпаки: відсівати машинні варіанти, застосовуючи дедуктивний підхід.
Головне тут – розуміння завдання: якого ефекту необхідно досягти. А це вимагає ретельного опрацювання усіх нюансів.
© Студія копірайтингу «Ямбус»
“Создавать семантическое ядро необходимо с комплексным подходом: подбирать ключи вручную и анализировать их при помощи программ.” Согласна)) мозговой штурм + Prodvigator дадут крутые результаты)))