- ua
- ru
Частотність ключового слова – надзвичайно важливий показник для SEO. Однак багато новачків плутають цей термін з іншим, доволі схожим – частотою. Тим часом частота і частотність – це два абсолютно різних терміни, плутати які не слід.
Частота ключового слова – це його популярність протягом певного часу (наприклад, 100, 500, 100 000 пошуків на місяць), а частотність – це процентне співвідношення ключа до всього тексту статті. Тобто, скільки разів цей ключ там вживався.
Існує три категорії частоти запитів. Перша категорія – це високочастотні запити (ВЧ), друга категорія – середньочастотні запити (СЧ), і третя категорія – це низькочастотні запити (НЧ).
Говорячи простіше, всі запити розподіляються на популярні, понад 1000 пошуків на місяць, і не дуже популярні, які використовують не більше 100 разів на місяць.
Ці характеристики залежать від фраз і слів, які найбільше запитуються в певну кількість часу. А тому, готуючи SEO-статтю чи будь-які інші тексти для сайту, це обов’язково треба враховувати.
Запити також поділяються на конкурентні, висококонкурентні запити та низькоконкурентні. Їхня конкурентність залежить від місця розміщення в пошукових системах. Що ближче до лідируючих позицій у пошукових системах, то вища конкурентність. Важлива і значущість запиту, але її вже визначає веб-майстер. І якщо сайт не потрапляє під аналіз значущості, значить він малозначущий.
Для визначення частоти запиту вашого сайту необхідно звернутися за допомогою до спеціальних сервісів. Наприклад, вордстат в Яндексі або AdWords в Гуглі. За допомогою цих сервісів можна легко підібрати семантичне ядро сайту і використовувати ці ключі під час написання SEO-статті для сайту.
© Студія копірайтингу “Ямбус”