- ua
- ru
Мета-тег Description використовують для створення короткого опису статті, й саме на нього в першу чергу звертають увагу пошукові боти під час індексації сторінки та створення сніпету. Говорячи простіше – сніпет всьому голова. Ну, звичайно, якщо не згадувати інший тег, Tittle. Загалом, якщо хочте гарного ранжування в пошукових системах, придумуйте яскраві дескріпшени.
Якщо цей мета-тег залишати порожнім, обмежуючись лише написанням самої статті, пошукова система автоматично включить в сніпет найбільш релевантну частину тексту – звичайно ж, на власний розсуд. Це не завжди відповідатиме завданням статті, а в деяких випадках і навпаки – буде шкодити. Наприклад, якщо в сніпет потрапить якийсь не дуже літературний текст або незв’язні фрази. Зацікавити така абракадабра не зможе, й труд копірайтера пройде дарма.
Description – це один з основних мета-тегів, що вміщують короткий опис тієї або іншої сторінки сайту в браузері. Він розташовується відразу ж під тегом Title у блоці <head> </head> html-коду сторінки, проте на самому сайті не видний, оскільки є службовою інформацією.
Найважливіше, що треба пам’тати: description повинен описувати конкретну сторінку, а не увесь сайт цілком
Головна фішка цього тегу полягає в тому, що він може впливати на ранжування сайту у видачі пошукових систем Яндекс і Google. Окрім цього, дескріпшен позначається і на поведінкових чинниках, допомагаючи користувачам прийняти остаточне рішення – переходити по посиланню або ні. І навіть враховуючи, що при формуванні сніпету пошукові системи не завжди беруть до уваги запропонований копірайтером дескріпшен і часто нехтують ним, його все ж варто скласти, причому скласти правильно і грамотно.
Зробивши його цікавим і унікальним, ви зможете притягнути максимальне число користувачів й зробити свій сайт помітнішим для пошукових систем. Наявність дескріпшену в статті украй важлива: правильний опис не поставить вас на вершину рейтингу пошукових систем, але значно просуне вперед.
Правильний Description повинен містити в собі основний високочастотний ключ і при цьому бути цікавим і привабливим для користувачів. Буде краще, якщо його помістити на самому початку опису.
Цей мета-тег повинен прописуватися для усіх сторінок окремо, з використанням спеціально підібраних слів і фраз, що вигідно презентують товар або послугу. Такі тексти мають бути унікальними для кожної сторінки. І до речі, існує думка, що незаповнена графа Description набагато краща, ніж заповнена неправильно – однотипними, нецікавими та неякісними текстами.
Найважливіше, що треба пам’ятати: Description повинен описувати конкретну сторінку, а не увесь сайт цілком. По-друге, він повинен складатися з декількох зв’язкових пропозицій, а не пари-трійки слів. По-третє, він має бути цікавим для читачів і орієнтований в першу чергу на них.
Якісний дескріпшен – це не набір ключових слів. Намагайтеся скласти його так, щоб він повідомляв суть цієї сторінки, при цьому був яскравим, лаконічним і унікальним.
Не рекомендується використати неунікальні дескріпшени або вживати ключі в самому кінці таких текстів, адже те, що розташовано на початку, на думку пошукового бота, важливіше.
Ну і те, що лежить на поверхні: необхідно стежити, щоб в Description не було застарілої або неактуальної на даний момент інформації – приміром, старих цін або некоректної адреси.
© Студія копірайтингу «Ямбус»