- ua
- ru
Копірайтинг – ідеальна зброя рекламника і разом з тим швидкий спосіб заробітку для тих, хто вміє складати слова у речення. Проте ця сфера досить конкурентна, й знайти замовника буває не так-то й просто. Сьогодні ми розкриємо декілька цікавих, але найголовніше – працюючих способів, як відняти, вкрасти, переманити клієнтів у копірайтерів-конкурентів. Все неймовірно просто!
Краще за все цей спосіб підійде досвідченим копірайтерам, чиї доходи вимірюються в доларах, а не в гривнях. Дійшовши до кінця статті, ви дізнаєтеся чому. Проте й новачки-копірайтери теж дізнаються багато нового та корисного. Отже…
Представимо таку ситуацію: на біржі контенту ви знайшли цікавий проект й загорілися бажанням його виконати. Що або хто зможе завадити вам? Правильно, великий список претендентів, і чим їх більше, тим шанси нижче. Але завдяки цій підказці ви зможете обійти навіть тих, хто «готовий негайно приступити до роботи». Це перевірений алгоритм дій, працюючий навіть проти тих копірайтерів, які готові демпінгувати до нуля.
Більше половини копірайтерів запевняють у своїй готовності відразу ж взятися за замовлення, тому такий варіант відмітаємо відразу. Тим більше, бажання негайно приступити до написання текстів у більшості випадків так і залишається лише словами. Треба запропонувати те, від чого замовникові буде дійсно складно відмовитися!
Бонуси! Це чарівне слово, яке гарантовано привертає увагу. Вивчивши заявки конкурентів-копірайтерів, пообіцяйте замовникові трохи більше. Усе геніальне – просто! Зробіть замовникові БЕЗКОШТОВНИЙ подарунок. Це унікальний прийом, який працює в ста випадках із ста: отримувати подарунки люблять усі.
Ваша заявка повинна стати унікальною торговою пропозицією!
УТП завжди орієнтоване на конкретного замовника. Пишіть нову комерційну пропозицію для кожного клієнта, не користуйтеся шаблонами – вони позбавляють текст індивідуальності.
У чому може полягати УТП і як його подати? Приміром, так:
«У свої статті я додаю лише унікальні зображення. Я не лише копірайтер, але й професійний фотограф і пропоную вам стовідсоткове унікальне тематичне зображення в якості подарунка».
Це у будь-якому випадку спрацює. Унікальна, не крадена картинка для статті може послужити відмінним бонусом для клієнта. Стаття із зображенням привертає більше уваги, ніж просто стаття – виглядає такий текст набагато естетичніше. Писати завжди треба правду, але надати унікальне зображення для статті можна й не будучи фотографом. У мережі існує безліч спеціалізованих сайтів (фото-стоків), на яких за копійки продаються унікальні зображення. Вартість їх може бути різною, в середньому це 1–2 долари за картинку. Можна знайти дорожче, а якщо попорпатися, то й дешевше. Просто додаємо до оцінки своєї роботи вартість картинки. Озвучуємо клієнтові. Залишимо в таємниці, що за «безкоштовний бонус» платить сам замовник. Шукаємо найдешевші фото-стоки, реєструємося й створюємо своє сховище.
Перш, ніж йти далі…
SEM, SMM, SMO, SEA і SEM – 5 китів сучасного інтернет-маркетингу
Сумніви тут не доречні! Скептики можуть сказати, що якщо картинка так легко купується, навіщо переплачувати за це копірайтеру? Відповідь тут проста: власники сайтів (ми говоримо про успішних бізнесменів) дорого цінують свій час, і якщо хтось переклав частину навантаження на свої плечі, вони будуть тільки ради!
Цілком імовірно, що ваша тактика буде розкрита, але обману тут ніякого немає, а тому варіант досить вигідний і має право на існування.
Що отримує замовник? Готову роботу: якість тесту і картинки на вищому рівні. Комплексний підхід! При цьому він економить свій час. Усі задоволені.
Таким трюком можна користуватися не лише на біржах копірайтингу, але і для холодної або гарячої розсилки. Шукайте фото-стоки заздалегідь, адже пошук і отримання потрібної картинки може зайняти пристойну кількість часу. Не жалійте грошей, які вам спочатку доведеться вкласти, адже база лояльних клієнтів коштує набагато дорожче!
Згодні? Спробуйте і поділіться своїми враженнями!
© Студія копірайтингу «Ямбус»