Копірайтинг – це найефективніший спосіб зробити сайт помітніше. А тому усі тексти, що викладаються на його сторінках, мають бути ідеальними – як жінка, що поряд з вами. Згадайте, чим вона вас підкорила, і вкладете це у свої статті.

9½ золотых правил копирайтингаНаписание статті схоже з правилами пікапа, де копірайтер – це не лише майстер слова, але й психолог-спокусник, здатний закохувати у свій текст кого завгодно. Згадайте фільм “9½ тижнів”, де описана неймовірна тяга один до одного двох пристрасних сердець. Саме так потенційного клієнта повинно тягнути до ваших статей!

Треба вміти викликати у читача непереборне бажання вбирати кожне слово, кожну букву, не пропускаючи жодного рядка.

До пошукових систем і в першу чергу до відвідувачів сайту потрібен особливий підхід. І щоб статті були ідеальними, досить дотримуватися деяких простих правил.

Перше правило копірайтингу: родзинка

Щоб написати першокласну статтю, уявіть, що ви створюєте ідеальну жінку. Як у кожній пані має бути родзинка, так і продажна чи рекламна стаття має бути унікальною, ні з чим незрівняною й особливою.

Друге правило копірайтингу: пристойність

Не варто писати статті, де з перших рядків пропонується щось купити. Справжня леді не стане привселюдно кричати “Візьміть мене”!, вона вибере менш вульгарні й оригінальніші методи, щоб викликати прихильність до себе наміченого самця (для копірайтера ця мета – потенційний клієнт).

Третє правило копірайтингу: природність

Стаття повинна мати “легке дихання”, як у головної героїні розповіді Бунина. Тут не потрібна зайва суворість і занудность мови документів. Пишіть простіше, але не відмовляйтеся від епітетів і порівнянь – це зробить текст зрозуміліше.

Четверте правило копірайтингу: ім’я

Є ще один вагомий момент. Назвемо його “ефект червоної сукні”. Цей елемент гардеробу здатний надовго прикувати погляди чоловіків. Червона сукня статті – це, звичайно ж, її заголовок. Зробіть його таким, що розкриває суть статті, але при цьому інтригує.

П’яте правило копірайтингу: розум

Якісну статтю завжди цікаво читати, як і гарненьку жінку. Додайте своїй статті інформативності, зробіть її корисною. Оперуйте фактами і статистикою, щоб викликати довіру.

Шосте правило копірайтингу: стиль

Стаття не має бути схожа на дівчину легкої поведінки. Мета її написання – поліпшення бізнесу, а не потурання примхам замовника. Вмійте довести, що краще писати так, як треба, а не так, як закортить замовникові. Щоб цю статтю потім не було соромно додати в портфоліо.

Сьоме правило копірайтингу: шарм

Зачарувати можна не лише красивою сукнею або тонким устроєм душі. Буває, що жінка може підкорити чимось, що з першого погляду не зрозуміти. Така ж історія і з копірайтингом: ключі повинні грати саме цю роль, а не бути чимось на зразок зеленої сумочки під червоні туфлі.

Восьме правило копірайтингу: ідеальна фігура

Мало з тих, хто обертався услід красивій жінці, не представляв її… без сукні. Та й взагалі без нічого. Адже одяг завжди приховує усе найкрасивіше! Стрункі ніжки та стенга, що погойдуються в такт ходьбі, спокусливі груди. Ідеальна “фігура” має бути й у статті – її структура із законним вступом, основною частиною і підсумком.

Дев’яте правило копірайтингу: далекосяжні наміри

Маленьке правило, проте без нього не обійтися. Любіть свою роботу, це надасть вам натхнення!

І ще невеликий секрет: розмір

Для когось це дійсно важливо, але на реальну картину речей це жодним чином не впливає. Використовувайте стільки символів, скільки треба. Більше – не означає краще.

Справжній якісний текст має чимось бути схожим на рокову жінку, що не залишає інших альтернатив, окрім як впасти до її ніг. Написати таку статтю можна. Адже тільки по-справжньому сексуальний копірайт (написаний за усіма правилами, працюючий і цікавий) зможе виконати покладене на нього завдання: спонукати читача на те, щоб купити, замовити або, принаймні, зателефонувати і поцікавитися.

Чи полюбить читач ваші тексти, залежить тільки від вас.

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3

© Студія копирайтинга “Ямбус”