- ua
- ru
Починаючи розкручування власного сайту, ми рано чи пізно стикаємося з таким поняттям, як семантичне ядро, СЯ. Проте далеко не кожен власник сайту правильно представляє, що ж це таке.
Семантичне ядро – це набір ключових слів і словосполучень, які точно та стисло відображають тематику цього сайту, його розділів та сторінок. Семантичне ядро дає можливість відібрати найбільш популярні запити, що дозволяють прискорити просування сайту в пошукових системах.
Створення семантичного ядра – один з найбільш важливих ключових моментів в оптимізації сайту, адже воно дозволяє знайти запити, які найчастіше використовуються в інтернеті й здатні підвищити видимість та ефективність сайту
При складанні семантичного ядра зазвичай вибирають від 10 слів і словосполучень на сторінку. Пізніше з них вибирають ті, які допоможуть в просуванні сайту краще всього – високочастотні ключі, їх синоніми та похідні. І так по кожній сторінці сайту. Тобто якщо сторінок на сайті 10, то ключів буде вже 100, а якщо розділів 100, то ключів у СЯ – вже тисяча.
Саме таким чином і отримують семантичне ядро.
Підібравши ключові слова та словосполучення, приступають до розподілу їх по сторінках сайту. Ключові слова, які відповідають найбільш високочастотним запитам, поміщають на головну сторінку, вона є «обличчям» сайту. Інші розподіляють по внутрішніх сторінках. Далі, виходячи з отриманих ключових слів, пишуть тематичні статті.
Проте головне тут – правильно рознести семантику, щоб вона ніде не перетиналася, й не було дві сторінки з однаковими ключами.
Складання семантичного ядра є трудомістким і тривалим процесом в просуванні сайту, тому й коштує недешево.
Багато пошукових систем пропонують сервіси для підбору ключів при складанні семантичного ядра. Завдяки ним можна отримати повний список ключових слів, які користувачі шукають разом із заданим запитом. Також сервіс видає частоту кожного запиту. Це значно полегшує складання ключових слів.
Грамотно й детально складене семантичне ядро дозволить швидко й успішно оптимізувати сайт і як наслідок отримати високу відвідуваність ресурсу.
© Студія копірайтингу «Ямбус»
Возможно, кого-то заинтересует ссылка новый мощный сервис по сбору (больше 20 источников поисковых запросов) и группировке ядра на основе кластеризации поисковых систем.
Подбирать семантическое ядро всегда нужно вручную. Автоматический подбор ключей не столь эффективен и зачастую пропускает работающие ключи. Это как с автомобилями премиум-класса – ручная сборка и профессиональный тюнинг всегда ценятся выше заводской штамповки.
Частично согласны с Главред. У нас сбор и группировка максимально автоматизированы, но на всех этапах присутствует ручной контроль результатов со стороны операторов, так как мы понимаем, что на сегодня нельзя отказаться от ручного труда из-за ряда причин: не идеальная выдача поисковых системы, не все фразы можно однозначно распознать и распределить и т.д. Но мы разработали очень много модулей которые максимально упрощают и ускоряют ручной труд во время проверки оператора после автоматических процессов.
Модули хороши для SEO-специалистов, которые ведут десятки проектов. Для владельца сайта, который решил заняться оптимизацией своего ресурса, использование любых автоматических сервисов противопоказано. Научиться правильным действиям можно только “в ручном режиме”.