- ua
- ru
Пошук інформації – головна причина появи користувача на сайті. Зазвичай для цього використовуються пошукові системи Google або Яндекс: вводячи потрібне слово або фразу, ми отримуємо масу варіантів і, проглянувши сніпети (коротенькі анонси web-сторінок), переходимо на потрібний сайт. Все просто.
Між тим зовнішня простота має і глибший план – той, який бачить тільки сам пошуковий робот. Саме тут і відбувається уся магія.
Яким же чином пошукові системи знаходять потрібні дані? І як зробити так, щоб на запити користувачів видавався саме ваш сайт?
Спершу треба згадати про ті слова, які ви вводили в рядок пошукової системи. На мові SEO такий пошуковий запит прийнято називати ключовими словами (КС). Саме від них – вірніше, від того, чи є такі фрази на сторінках вашого сайту – все і залежить.
Спрощуючи сенс ключовиків, їх можна назвати своєрідною приманкою для пошукових систем. Вони потрібні, якщо ви хочете підвищити рейтинг свого сайту, збільшити кількість заходів і підняти конверсію свого бізнесу.
Звичайно ж, просувати сайт можна по-різному, але робота з контентом, написання правильних статей з правильними ключами вважається найбільш виправданою і необхідною, оскільки ключові слова, як і раніше, залишаються основоположною частиною SEO- оптимізації ресурсу.
Попадання сторінки сайту в ТОП видачі пошукових систем повною мірою залежить від того, які, як та скільки ключів застосував копірайтер.
Одним з важливих параметрів ключовиків вважається їх частотність. Якщо спростити, це число запитів за місяць, які користувачі забивали в рядок пошуку. Так, один ключ може мати частотність в 254 (низькочастотний ключ, НЧ), а інший – в десятки тисяч (высокочастотник, або ВЧ). На основі цього показника й вибудовується SEO кампанія.
Виходячи з кількості запитів в місяць, ключі розподіляються на 3 групи:
Ґрунтуючись на показниках частотності, тобто конкурентності ключових слів, можна знайти найоптимальніший запит, по якому просувати свій ресурс в мережі буде вигідніше за все.
Ключові слова та ключові фрази мають величезне значення для оптимізації та розкручування сайту, проте не менш важлива й та обставина, чи правильно вони взагалі підібрані й вставлені в текст, тобто чи вміє копірайтер працювати з ними.
Від правильно підібраних ключовиків залежатиме, чи потрапить сторінка в топ видачі чи ні. Зазвичай це роблять за допомогою таких програм, як Yandex Wordstat і Google Adwords, проте чимала доля доводиться й на звичайний раціональний аналіз, а також на аналіз сайтів конкурентів, якщо йдеться про повномасштабну SEO кампанію.
Ключі критично потрібні для робота, але краще всього, якщо користувач, що прийшов на сайт, їх не помітить, адже головною цінністю він вважає корисну й зрозумілу інформацію, написану копірайтером спеціально для нього.
Вставляти ключі можна по-різному – в прямому, розбавленому або морфологічному входженні, із розділовими знаками або у вигляді зворотних входжень. Деякі копірайтери використовують усі варіанти в одній статті, але подібний підхід не завжди буде правильним, і багато що тут залежить від якості аналізу ситуації у кожному конкретному випадку. Між тим, одне правило незмінне: вставляти ключі необхідно в середині речення – так він буде менш помітний при прочитанні й не викличе підсвідомого відторгнення.
Не менш важливо й те, скільки разів використаний ключ. Вставляти ключове слово або фразу можна кілька разів, органічно розподіляючи її в тексті, але не варто робити явний переспам, адже «більше» для робота це не означає «краще». По-друге, текст буде важкий для сприйняття, і користувач швидше за все так і не дочитає до кінця або не зрозуміє вашу комерційну пропозицію.
З середини 2016 року пошукові системи змінили алгоритми видачі тексту, більше уваги приділяючи тим сайтам, контент яких має максимальну користь, а не чітку кількість ключів. Підбирати їх стало складніше, і все частіше на зміну звичних SEO статей приходять тексти з LSI ключами. Але це, як мовиться, вже зовсім інша історія.
Будемо раді, якщо ви поділитеся своїм досвідом. Чи траплялися у вас замовлення, коли треба було використати нестандартне входження ключів?
© Студія копірайтингу «Ямбус»
Полезная статья. Написана просто и понятно.