- ua
- ru
Що робити із застарілим і неякісним контентом? Видалити? Переписати іншими словами й осучаснити?
Здавалося б, у ситуації тільки одне правильне рішення – видалити старі тексти, потім скористатися послугами копірайтера й написати нові статті з нуля, проте не все так однозначно.
Передусім необхідно розмежувати два поняття: старий контент і контент низької якості.
Старий контент не завжди поганий і неякісний – такий текст може бути цікавим, читабельним, але не актуальним. Тоді як контент низької якості вже не виправити нічим. Тут виникає природне питання: чи є старий контент низькоякісним тільки через те, що він старий? Це єдине важливе питання.
На деяких сайтах старі та неактуальні тексти систематично видаляються, виполюються як бур’яни, а замість них копірайтер пише новий контент. На інших сайтах нові статті просто доповнюють старі. Де ж правильне рішення?
Підходити до ситуації слід з двох сторін – з інформаційної та з боку SEO. Старий контент в плані правдивості й користі інформації не представляє жодної цінності, проте він цінний в плані просування сайту, адже старі сторінки можуть добре ранжируватися пошуковими системами.
Старі тексти досить відкоригувати (змінити дати та ціни, додати нові факти) – і стаття заграє новими фарбами, продовжуючи генерувати пошуковий трафік.
Низькоякісний контент зазвичай поганий і в плані інформативності, і в плані SEO. Такі статті слід безжально видаляти, щоб вони не псували імідж сайту. В той же час такі тексти вже проіндексовані пошуковими системами і хоч якось, але все одно ранжируються по запитах – це прекрасна можливість опублікувати нову інформацію під тим же URL і добитися її прискореної індексації й поліпшеного стартового ранжирування.
Старий і неякісний текст слід замінити новим і якісним, а просто старий – доповнити новими фактами.
Є ще одна причина не видаляти старий контент – особливо якщо йдеться не про одну статтю, а скажімо, про два-три десятки текстів. Google погано реагує, коли сайт втрачає значну частину своїх сторінок, через що подібне видалення завжди повинне супроводжуватися додатковою роботою по налаштуванню редиректів (перенаправлення користувачів з видалених сторінок), а це або чергові витрати часу, або оплата послуг SEO фахівця.
Якщо ви думаєте, що старий контент поганий тільки тому, що він старий, то це не так. Він працює так само, як і нові статті – генерує трафік. Точно так, як і нові статті можуть бути неякісними й призводити до іміджевих втрат або не справлятися із завданням генерації пошукового трафіку через поганоу SEO оптимізацію.
Виправлення старого контенту – це звичайне завдання по оптимізації сайту. Воно повинне супроводжуватися аналізом пошукової видачі й залученням професійного сеошника та копірайтера, які розбираються в ключах і комах й здатні скласти стратегію розвитку сайту й забезпечити якісний контент.
© Студія копірайтингу “Ямбус”