- ua
- ru
Досить часто на сайтах і в періодичних виданнях зустрічаються не схожі ні на що статті – з незвичним поданням матеріалу, інформативні та інтригуючі. Читач назве їх цікавими, а професійний копірайтер – аналітичними.
Пишуться такі тексти з метою рішення певної задачі: відповісти на якесь питання, дослідити явище, проаналізувати новий товар, розібратися в причинах дії особи або організації. Усе це – аналітика. Адже дійсно, такий текст – це глибокий аналіз теми. Побачити такі статті можна у виданнях різного типу: будь то наукові періодичні видання, художні тексти або сайти.
Багато вчених пишуть свої праці, розпочинаючи саме з аналітичних статей. Проте тенденція така, що все частіше подібні статті з’являються й на сайтах, замінюючи собою звичайний рекламно-інформаційний контент. І навіть описи товарів і компаній починають все більше нагадувати саме аналітичну статтю.
Причина цього в тому, що такі статті цікавіші, їх дійсно читають, а не пробігають очима. Вони “чіпляють”, а в маркетингу це – найголовніше. Завдяки аналітичним статтям сайт отримує нових клієнтів й утримує старих.
Написання цих текстів чітко структуроване, має певний план (вступ, основна частина та висновок) і в обов’язковому порядку веде до рішення конкретних завдань. Автор доводить актуальність питання, наводить приклади, дає підтвердження або навпаки – спростування. Робить цікаві висновки.
Основна частина такої статті – це саме аналітика. Залежно від того, до точних або гуманітарних наук відноситиметься це дослідження, автор йде до рішення поставлених завдань різними способами. Він або за допомогою неспростовних фактів намагається довести свою точку зору (у випадку з науковою публіцистикою), або множинними цитатами, міркуваннями й думками різних учених йде до рішення мети свого дослідження (у випадку з гуманітарними науками). Але будь-яка гіпотеза, яка буде висунена автором, при написанні основної частини аналітичної статті, має бути обґрунтована й підкріплена неспростовними доказами. Результати мають бути ясними, чіткими й доступними розумінню читача.
Закінчення аналітичної статті найчастіше завершується апробацією отриманих результатів і висновків.
До написання аналітичних статей треба підходити дуже відповідально, адже від цього залежатиме те, як її сприймуть читачі. Вона не має бути однополюсною, навіть «супротивник» теми має бути зацікавлений, щоб дочитати статтю до кінця.
© Студія копірайтингу «Ямбус»