- ua
Якісна Web-аналітика – фундамент результативного просування. Це система збору, відстеження та аналізу показників ефективності сайту для його подальшої оптимізації.
За результатами аналізу маркетолог створює стратегію та рекомендації для підвищення зручності сайту для відвідувачів та покращення його роботи. Сучасні налаштування аналітики дозволяють спостерігати за поведінкою споживачів та їх діями в конкретний проміжок часу.
Серед показників веб-аналітики – відвідування сайту, канали переходу, список ТОП-сторінок і конверсія. Інструментів для аналізу також багато – наприклад, це Google Analytics та Search Console.
Канали приходу відвідувачів. Показник ілюструє, які рекламні канали найбільш ефективні для конкретної цільової аудиторії. Маркетолог отримує інформацію, як користувачі вийшли на сайт: через пошук, розсилку, рекламу або соцмережі, та які дії відвідувачі кожного сегменту здійснили.
Географія користувачів. Показник корисний для аналізу національних та зовнішніх ринків, а можливість відслідкувати закордонні країни та міста, звідки люди відвідують сайт, дозволяє у майбутньому вийти на світовий ринок.
Соціальні дані. Сюди відноситься ряд характеристик аудиторії: стать, статус, вік, рівень доходу, інтереси відвідувачів тощо. Вони дозволяють чітко сегментувати користувачів та визначити долю кожної групи у відсотках. Ці дані корисні для просування сайту та створення оголошень. Без систематичного проведення веб-аналітики, вважають фахівці https://roman.ua/ua/analytics/ рекламні проекти «зливають» щонайменше 30% бюджету. Тож аналізувати показники свого сайту дійсно потрібно.
Популярні сторінки. Ці дані показують, скільки людей та коли саме відвідують сторінки сайту. Це дає розуміння про ефективність проведеної оптимізації та цікавість контенту. Чим вищий показник, тим більше переглядів та зацікавленості.
Пристрої та браузери. Аналіз дозволяє дізнатися, якими гаджетами частіше користуються користувачі: ПК, планшет, ноутбук, смартфон тощо. Також отримують дані про використовувані платформи та браузери. Це дозволяє оптимізувати ресурс, зробивши його зручним для будь-якого пристрою.
Час перебування на сайті. Показник залежить від зручності інтерфейсу та цікавості для відвідувачів. Що довше людина перебуває на сайті, тим вищі позиції пошукова система дає сторінці, оскільки вона є цінною для аудиторії.
Цільова дія. Ключовий показник ефективності ресурсу. Після відвідування сайту користувач має щось купити, замовити, зареєструватися чи зателефонувати. Цільова дія підвищує конверсію і приносить дохід.
Отже, Веб-аналітика дозволяє виявити та проаналізувати плюси і мінуси стратегії маркетингу, які можна оперативно виправити.
Налаштування дає маркетологу чітку картину онлайн-роботи бізнесу, а сучасні інструменти дозволяють оптимізувати сайт. Можна посилити ефективні канали залучення та відмовитися від нерентабельних, розробити стратегію покращення функціоналу ресурсу та задіяти більше трафіку. Це підвищить конверсію і продажі.