- ua
- ru
Гарні або погані результати інтернет-продажів, так само як і взагалі будь-якого інтернет-проекту – будь то новинний сайт, магазин або корпоративний ресурс – багато в чому визначаються ефективністю презентації інформації. І якщо відбувається поліпшення показників, це означає, що контент на сайті правильний.
Так-так, контент може бути «правильним» і «не правильним», і хоча букви скрізь однакові, тексти можуть кардинально відрізнятися один від одного: одні працюють, притягаючи нових покупців, а інші нічим, окрім як ще одним пунктом витрат, не стають. У чому ж причина?
Публікація статей на сайті не має бути бездумною. Мета повинна бути у кожного тексту, кожен з них повинен вписуватися в загальну стратегію, стаючи частиною глобального контент-плану.
Це актуально як у разі звичайного копірайтингу, так і у випадку SEO статей, адже незважаючи на те, що головним пріоритетом для пошукової системи все ще вважаються ключові слова, сам трафік до певної міри залежить від бажання користувачів повернутися до раніше відвідуваного веб-сайту.
Поза всяких сумнівів, основним мотиватором для повернення виступає цікавий, лаконічний і, найголовніше, корисний текст. Багато хто замовляє копірайт фрілансерам з бірж, поповнюючи блог «для галочки», і хоча систематична публікація статей сприймається пошуковими системами позитивно, якість тексту – найголовніший показник.
У разі, якщо сайт не представлятиме інтересу для відвідувача, буде наповнений бездумним і низькопробним контентом, відсоток відмов лише зростатиме.
Бути як усі – просто. Інша справа – виділитися з сірої маси, заявити про себе потенційним клієнтам і, найголовніше, зацікавити їх.
Тексти можуть по цеглинці збудувати надійний фундамент для майбутнього розкручування ресурсу, забезпечити неповторне «веб-обличчя», сприяючи збільшенню трафіку і, як наслідок – поліпшенню конверсії. Хороший заголовок (місткий, цікавий і чіпляючий), легкий склад і, не менш важливо, творчий підхід до копірайтингу. Все в сумі зіграє свою роль.
Пора забути про десятки ключів, вставлені в дешевий текст. Це більше не працює, та й самі користувачі більше цінують інформативність, індивідуальність і реальну користь тексту. Пора згадувати про поведінкові чинники, робити навігацію зручною (як по сайту в цілому, так і по самій статті, застосовуючи багаторівневі заголовки, списки, курсив і підкреслювання), інформацію корисною, а текст – таким, щоб запам’ятовувався.
Інакше навіть при патронташі ключових слів в усіх мислимих комбінаціях, ключами в мета-тегах і альтах уся робота над текстом виявиться марною. Оскільки викладений на сторінці контент не викличе нічого, окрім розчарування.
Дійте прямо зараз. Розробляйте контент-стратегію, прописуйте тактичний план. Адже, як будь-яка військова кампанія, підкорення web-полів потребує ретельно опрацьованого генплану.
Не хочете цим займатися самотужки? Звертайтеся до нашої студії копірайтингу!
Замовляйте тексти – і ви не пошкодуєте! Наші статті дійсно працюють!
© Студія копірайтингу «Ямбус»