- ua
- ru
Часи бездумного SEO відходять в минуле. Ні-ні, справа не в поганій ефективності, просто замість оптимізації тексту десятком ключів в максимальному входженні популярнішою стає інша технологія – LSI.
Що ж це таке і що означає написати статтю по LSI технології?
Все насправді досить просто: за допомогою такої технології копірайтери можуть створювати більш релевантні тексти, ніж при написанні звичайної сео статті. Тепер розберемо все детальніше.
LSI розшифровується за таким же принципом, як і SEO. Тобто кожній букві відповідає свій термін. В даному випадку це Latent Semantic Indexing, тобто приховане (латентне) семантичне індексування.
Для чого це треба? Адже прихований ключ мало хто помітить. Здавалося б так, але… ні!
Сьогодні пошукові системи враховують не лише ключові слова, але й текст, який їх оточує. LSI технологія дає можливість з’явитися перед пошуковими системами у більш вигідному світлі. Приховані ключі підвищують рейтинг сторінки в ході сканування, забезпечуючи кращі позиції у видачі. Тобто зараз ранжирування сторінки відбувається на основі прихованої семантики, і чим більше в статті буде релевантних слів, тим краще вона ранжируватиметься по пошукових запитах.
Впровадження LSI у текст сприяє значному збільшенню відвідуваності. Відбувається випередження конкурентів, з’являються перспективи на майбутнє.
Дізнатися більше: Усі подробиці про LSI копірайтинг
В той же час суть роботи LSI не нова, просто раніше пошукові роботи аналізували тексти трохи інакше. Багато сеошників упевнені, що в майбутньому LSI технологія може повністю замінити SEO, адже, за великим рахунком, такі тексти дійсно більш релевантні, тобто більш цікаві й корисні для читача.
Ключовики в LSI текстах можна поділити на два типи:
LSI копірайтинг працює набагато ефективніше: використання прихованих ключів допомагає боротися зі спамними текстами, швидко випереджаючи конкурентів, в чиїх текстах ключовики не відповідають загальному змісту контенту й вписані абияк. Оцінка семантичних зв’язків дозволяє оцінити не лише грамотну побудову тексту, але й тематичність статті.
По-друге, пошукові системи навчилися виявляти ключові слова в тісті й штучно песимізують такі сторінки, вважаючи їх неприродними, комерційними. Та й користувачі стали частіше використовувати для пошуку розмовні фрази, а не шаблонні запити, як це було раніше. «Розуміння» пошуковими системами сенсу заданої фрази дозволяє запропонувати користувачеві максимально наближену видачу – дійсно корисний і цікавий текст.
Зробити LSI оптимізацію не так-то й просто, проте разом із зміною алгоритму роботи пошукових систем повинні мінятися й принципи написання текстів. Це єдина можливість утримати сайт на плаву, підвищити його позиції. А тому, якщо ви хочете потрапити в ТОП-3, рішення тут тільки одне: оптимізація текстів прихованими семантичними ключами!
© Студія копірайтингу «Ямбус»