- ua
Принципи її роботи засновані на контекстуальному аспекті, що передбачає демонстрацію рекламного списку з урахуванням запитів користувача. Під час пошуку потрібного контенту людина зможе бачити не тільки звичайні сайти, що відповідають запиту, але й проплачені тематичні сторінки.
Звісно, розпочинається усе зі створення Google акаунту. Це стосується тільки тих, хто не має поштової скриньки на цьому сервісі. Її наявність дає змогу отримати доступ до інших опцій платформи – не тільки рекламних. Наприклад, Google диску, Google Analytics та інших сервісів Marketing Platform.
Отже, заходимо в Гугл акаунт, переходимо в Google Ads та налаштовуємо усе за наступним алгоритмом.
Введіть свою електронну пошту, оберіть відповідний часовий пояс, країну та валюту. Будьте уважні, ці налаштування не можна буде змінити в подальшому.
Під час першого налаштування реклами Гугл запропонує пройти основними кроками і створити перше оголошення. Якщо у вас зовсім немає досвіду взаємодії із цим сервісом, заповніть усе тестовими даними, щоб познайомитися з основними можливостями системи. Потім можна буде відредагувати кампанію.
Натисніть кнопку Розпочати на екрані з рекламною формою. Гугл видасть три основні пропозиції:
Для однієї компанії може діяти тільки одна мета. Далі потрібно ввести назву компанії та адресу сайту. На цьому етапі можна побачити зразок сторінки, щоб зрозуміти, який вигляд вона матиме на гаджетах.
Оформлення оголошення
В наступному вікні потрібно сформувати до трьох заголовків розміром до 30 знаків. Також слід скласти два описи не більше 90 символів кожен. Тексти мають бути зрозумілі за змістом і доповнювати один одного.
Підбір ключових та мінус-слів
Оптимальні ключові слова запропонує сам Google в автоматичному режимі, ґрунтуючись на тексті, який ви подали раніше. Вам потрібно відзначити найбільш підходящі для свого випадку слова.
Для першого знайомства з можливостями рекламного кабінету автоматичні налаштування та широка відповідність цілком підходять. Разом з тим для більшої ефективності краще прописати мінус-слова, щоб відсіяти нецільовий трафік.
Пізніше, коли захочеться краще розібратися в Google Ads та покращити ефективність рекламних оголошень, можна буде використовувати Планувальник ключових слів від Гугл.
Вибір географії
На цьому етапі слід вказати регіон, де буде показуватися оголошення. Це може бути як уся країна, так і окремі області або навіть певні населені пункти. Можна навіть вказувати детальну адресу та радіус охоплення – для максимально точного показу реклами. Наприклад, ваш сервіс лише для Киян, і за його межами ви вже не працюєте.
Вибір методу оплати
Потрібно внести інформацію щодо оплати: внести відомості про платника і визначитися з системою внесення грошей. Це може бути звичайна банківська картка або рахунок, проте в цьому разі доведеться додатково сплачувати ще 20% ПДВ. Тобто подібний формат інтернет-реклами доступний і для юридичних, і для фізичних осіб. Передоплата може бути різною – все залежить від кількості об’яв та вартості кліків.
Запуск кампанії
Зазначений етап є останнім й дає останню змогу перевірити всі налаштування та за потреби внести виправлення. Однак надалі ви також зможете змінювати параметри своїх рекламних оголошень, але кожна зміна вимагатиме окремої модерації, й доведеться трохи зачекати.
Запустити рекламу в Google не дуже складно. Це потужний інструмент, який за умови правильного налаштування здатен принести гарантований результат. Зацікавлені користувачі побачать ваші оголошення, а оплата за перехід стягуватиметься тільки за кліки.