- ua
- ru
Складно назвати успішну компанію, яка не має сайту або сторінки в соціальних мережах. Однак їхня наявність – не показник успіху. Це запорука правильної контент-стратегії, контент-маркетингу.
За своєю суттю контент-маркетинг – це створення і поширення актуальної для цільової аудиторії інформації про компанію, її продукти і послуги та формування довіри до бренду.
Сенс цієї технології в тому, що саме інформація вважається двигуном торгівлі, приваблює і мотивує до дії.
За грамотно розробленої стратегії такий інструмент – ефективніший за прямий маркетинг. Якщо бренд вміє розповісти про себе, у компанії завжди будуть віддані клієнти, які рекомендуватимуть її своїм друзям і знайомим.
Контент-маркетинг дає змогу вибудовувати тривалі взаємини з аудиторією: залучати потенційних покупців і утримувати активних. За статистикою, контент-маркетинг має набагато вищу лідогенерацію порівняно з платною рекламою, і майже половина клієнтів приходять саме завдяки інформації – статтям у блозі та засобах масової інформації, постам у стрічці, репостах, роликам на YouTube і на телебаченні.
Контент-маркетинг має безліч напрямів, які важливі самі по собі, а в комплексі дають потужний інструмент взаємодії з цільовою аудиторією. Водночас успіх тут залежить не лише від авторських статей, крутих ілюстрацій та інфографіки – важлива поетапна, комплексна стратегія:
Кожен проєкт унікальний, і елементи контент-маркетингу можуть відрізнятися. Наприклад, якщо цільова аудиторія не дивиться YouTube, немає сенсу розвивати цей канал, адже взаємодії не буде.
Грамотна контент-стратегія забезпечує високу інвестиційну рентабельність: і хоча комплексний контент-маркетинг недешевий, проте він забезпечує швидкоокупний і тривалий процес.
По-друге, це чудовий фундамент для запуску реклами: з якісним контентом, що відповідає очікуванням цільової аудиторії, решта каналів працюватимуть набагато ефективніше.
Одна з гілок контент-маркетингу може бути спрямована на роботу з іміджем компанії та формування довіри до бренду.
Унікальний контент виділить бізнес, адже клієнти легко визначають компанію, яка про них дбає і забезпечує реально цінною та корисною інформацією. Наприклад, чесно розповідає про мінуси та особливості товару, а не лише зосереджується на його вихвалянні.
Експертний контент сам по собі просуває сайт у пошуковій видачі, а в комплексі з якісною SEO оптимізацією здатний вивести його в топ-3 за цільовими запитами.
Потенційні клієнти можуть спілкуватися з брендом через коментарі, опитування, особисті повідомлення та позначки в соцмережах. Це цінна інформація, яка дає змогу отримати зворотний зв’язок, проаналізувати дані та покращити маркетинг.
Грамотний контент-маркетинг здатний підняти прибуток компанії в десятки разів. Актуальний контент збільшує трафік, піднімає перегляди, дає змогу отримувати нових клієнтів і утримувати наявних.
Перед розробкою контент-стратегії важливо визначити всі цілі: зростання впізнаваності бренду, збільшення трафіку на сайт або сторінку в соцмережах, лідогенерація і конверсії, залучення, утримання або повернення клієнтів, додаткові продажі, збільшення середнього чеку тощо.
Залежно від обраних цілей формується і контент-стратегія. Таким чином, ви встановите коло завдань контент-маркетингу: подача іміджевої інформації, акцент на висвітленні товарів у форматі аналітичних або оглядових статей, відео, подкастів, прояв експертності, забезпечення сервісної інформації тощо.
Також потрібно систематично відстежувати прогрес, аналізуючи кількість входів на сайт, зокрема повторних, тривалість сесії та глибину переглядів, відмови, лайки, коментарі, конверсії та багато інших показників.
Контент-маркетинг – це найкраща інвестиція в проєкт. Якісна і корисна інформація, яку клієнти можуть регулярно отримувати з обраних каналів взаємодії, підвищує репутацію компанії, завойовує довіру клієнтів і їхню лояльність. Контент-маркетинг дає можливість просувати бренд, підвищувати продажі та завжди бути в центрі уваги.