- ua
- ru
Landing Page – особлива сторінка сайту, й до її формування потрібно підходити з максимальною увагою. Інколи вона замінює собою усі інші сторінки й розділи, перетворюючись на універсальний інструмент реклами та продажу.
Такий сайт часто називають одним ємним словом – лендінг. Сьогодні використання такої сторінки є одним із способів просування товарів та послуг, адже вона дійсно працює.
Що ж це таке Landing Page?
Так або інакше з Landing Page стикався кожний користувач – такі сайти стають дедалі популярнішими. Але тільки за однієї умови: лендінг підходить лише невеликим компаніям з мінімальною кількістю товарів або ж створюються під кожний конкретний розділ чи товар. В цьому разі вони дійсно працюють.
Landing Page – це особлива сторінка сайту. Перекласти цей термін можна як «цільова сторінка», хоча частенько її називають ще простіше – продажна. Тексти на лендінг також пишуться по-особливому. Копірайтинг тут не звичайний, а блоковий, тобто інформація подається невеличкими частинами, абзацами.
Ця сторінка містить рекламну інформацію про конкретний товар, не переобтяжена зайвими фактами та використовується з презентаційною ціллю – представити товар чи послугу майбутньому покупцеві, показати вигоди придбання та підштовхнути до цільової дії.
Приміром: користувач хоче щось купити (якийсь товар або послугу). Він вдається до допомоги пошукових систем і, ввівши свій запит, знаходить те, що йому треба. Зрештою. Але перше, що він бачить, заглядаючи по посиланнях, це десятки й сотні однотипних сторінок. Текст та декілька картинок. Він може скільки завгодно довго клікати по посиланнях, але нової інформації так і не отримає. І тут на допомогу приходить Landing Page – цільова сторінка – барвиста, вабляча, привертаюча увагу, не переобтяжена зайвим і непотрібним. Вона надає саме ту інформацію, яка потрібна!
Основною метою таких сторінок є перетворення звичайного відвідувача на потенційного покупця або клієнта компанії. Цільова сторінка дає можливість продавцям стисло викласти суть своїх пропозицій, а покупцям – знайти потрібну послугу або товар в зручній для них формі й тим самим задовольнити свої потреби у збереженні часу.
Існують декілька типів цільових сторінок:
Зазвичай при користуванні цільовою сторінкою витрати на її організацію окупаються впродовж декількох днів.
Ось простий приклад. Порахуємо, що вартість одного переходу дорівнює одній умовній одиниці. Припустимо, з пошуку на посадочну сторінку вашого сайту перейшло сто користувачів, з яких чотири скористалися вашими послугами і придбали товар. В результаті ви витратили 100 умовних одиниць, але при цьому у вас є 4 клієнти. Таким чином, ваша конверсія складає 4 одиниці. Ефективність вашої реклами значно збільшилася!
Критерій успішності реклами на цільовій сторінці залежить від активності переходів користувачами по посиланню й подальшого перетворення на покупців. Просто порівняйте, скільки користувачів ставали покупцями на звичайному сайті і скільки на лендінгу!
Цільова сторінка викликає прихильність споживача, дає йому коротку, але містку інформацію, що спонукає до активної дії. Враховуючи це, її можна вважати ефективним інструментом просування сайту та збільшення продажів!
© Студія копірайтингу «Ямбус»
А вы предоставляете услуги по созданию такой “продающей” страници?
Да, напишем. Пришлите ТЗ с требованиями и пожеланиями.