Скільки коштує копірайт і з чого складається ця ціна?

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 18 Червня 2019

З чого складається вартість контенту, яким є ціновий діапазон на копірайтинг, і як по ньому розподілені копірайтери – питання, що тривожать багатьох власників сайтів.

Усі, хто ставив перед собою завдання наповнення сайту текстами й пошуку відповідного копірайтера, стикалися з цікавим ціноутворенням на подібні послуги. При поверхневому розгляді комерційних пропозицій висновок напрошується такій: на цьому ринку божевільний кожен другий, адже один і той же кілознак може бути оцінений в діапазоні від десяти гривень до пари сотень.

Новачкові, що тільки-но обзавівся власним сайтом, складно розібратися, в чому тут причина. Копірайтери ж, щоб продати свої тексти, іноді наводять до непристойності абсурдні приклади про відмінності в підходах до написання, про три філологічні освіти або ергономічну клавіатура, яка дозволяє писати тексти зі швидкістю 160 км в годину. Але реально обґрунтувати ціну на тексти ніхто не намагається. А тому спробуємо розібратися, скільки ж повинен коштувати копірайт.

Ціна на копірайт – це інвестиція, а не плата за товар!

Почати треба з того, що будь-який сайт, навіть якщо це не інтернет-магазин, а звичайний блог, що не має нікого стосунку до продажів або надання послуг – це бізнес, який в першу чергу створений для отримання прибутку. Якщо з інтернет-магазином все зрозуміло, то у випадку зі звичайним інформаційним сайтом це коментарі, лайки та цитування і вже в другу та в третю чергу – усе інше.

Досягати цілей можна по-різному, але безперечне те, що найефективніше це буде з використанням якісного контенту.

З чого ж складається ціна на копірайт?

Знайти фанатика-копірайтера, який безкоштовно писатиме тексти – мрія багатьох власників сайтів. І у деяких випадках цілком здійснима: часто копірайтингом підробляють навіть школярі, готові працювати мало не задарма. Проте подібна економія до добра не доводить, і сайт, як мовиться, і нині там.

Тексти починають працювати, тільки коли авторові комфортно їх писати. У копірайтера має бути обладнане робоче місце, хороший комп’ютер або ноутбук, виділений доступ в інтернет з хорошою швидкістю, зручне крісло з підлокітниками, та сама ергономічна клавіатура, врешті-решт, і ціла низка інших дрібниць, що роблять творчий процес більш приємнішим і продуктивнішим. Зрозуміло, що усе це не з’являється з повітря, а отримується за гроші.

Але це якщо говорити про копірайтера-одинака, фрілансера. У студіях копірайтингу до цього додається ще декілька пунктів – яких саме, спробуємо розібратися.

Кошторис для копірайтингу: фрілансер vs студія

Найпростіше розібратися в ситуації, склавши невеликий порівняльний кошторис.

Давайте уявимо, що перед вами як замовником стоїть завдання наповнити сайт десятьма SEO статтями. Кого ж вибрати? Фрілансера або студію копірайтингу, що складається з дюжини чоловік. Що буде дешевше, швидше ті якісніше?

Ми вибрали сім випадкових фрілансерів і студій копірайтингу, чиї пропозиції знайшли й в першій десятці Гугла за запитом «копірайт», «замовити копірайт» і «купити SEO статтю».

Ціна на копирайтинг

цена на копирайтСередній показник ціни SEO статті у фрілансерів складає 27 грн за тисячу знаків без пробілів, тоді як в студії копірайтингу ціна оптимізованого тексту складатиме вже 53 грн.

Час, за який будуть написані статті

Время, за которое будут написаны статьиНе менш важливий показник, здатний урівноважити вартість написання контенту. Якщо десять SEO статей в студії копірайтингу здолають за день (а можливо й раніше), то фрілансери працюватимуть над тим же об’ємом два з половиною дні.

Звичайно ж, можна заощадити й доручити написання статей не одному фрілансерові, а відразу десятьом, але в цьому випадку не буде ні стильової схожості, ні гарантії якісного виконання.

Залучення фахівців

Ну і, мабуть, найважливіша складова – фахівці, які будуть підключені до проекту. Багато в чому якість текстів залежатиме саме від цього показника. Так само, як і сама їх працездатність, адже чим “вужчий” фахівець, тим ефективнішим буде його продукт, а в SEO текстах цей показник особливо важливий.

Фрілансер або студія копірайтингу?

Загальна вартість роботи в студії копірайтингу буде удвічі дорожча, але й час очікування буде набагато менше. Над текстами одночасно працюватиме 5 чоловік (копірайтер, коректор або редактор, SEO фахівець і менеджер проектів, на чиї плечі лягає вибір необхідної стратегії), завдяки чому не буде друкарських помилок, граматичних, пунктуаційних і стилістичних помилок, а тексти вийдуть максимально працездатними.

І, звичайно ж, як тут не згадати про гарантійні зобов’язання! Повернути текст фрілансеру навряд чи вийде, та й на доопрацювання мало хто погодиться. А ось у випадку зі студією копірайтингу на це цілком можна розраховувати, адже репутація – не менш значима плата, ніж фінанси. Та й договір про співпрацю можна підписати, зафіксувавши усі домовленості на папері.

Отож, висновок ясний – ціна копірайтингу, якою б вона не була, в студії буде більш вигідною!

© Студія копірайтингу “Ямбус”

Понравилась статья? Поделись с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *