- ua
- ru
Текст – головний секрет ефективного Landing Page. Саме так. Не дизайн, а текст. Не розумієте, чому? Тоді читайте далі.
Візуалізація тексту давно стала трендом десятиліття. У випадку з Landing Page це особливо помітно – круті односторінкові сайти хоча й не є лідерами в органіці, але здатні перехопити усю цільову аудиторію. При чому ж тут тексти? А ось при чому.
Landing Page присвячена одній ідеї, послузі, продукту.
Лендінг – це презентація основної ідеї за допомогою декількох слів. Яскравих, ефектних і таких, що добре запам’ятовуються. Секрет в тому, що такі посадочні сторінки створюються під конкретну ЦА, максимально вузьку, завдяки чому відсоток відмов стає мінімальним. Коли Landing Page працюватиме на конкретну аудиторію – бізнес тільки виграє, а клієнти з неврахованих груп стануть приємним бонусом.
Щоб посадочна сторінка була дійсно ефективною, важливо досконально вивчити свою цільову аудиторію, розбивши її на декілька блоків (наприклад, вікових) – і чим вужче вони будуть, тим ефективнішим стане лендінг. Знаючи, що слухають люди, на кого рівняються, що читають, що їдять, куди подорожують, де працюють й інші подібні дрібниці, можна задати тексту правильний тон, стиль і подання.
Якісний текст для лендінга має бути написаний за певними правилами:
Забудьте про незрозумілі фрази й пишіть виключно важливу інформацію про вигоди, які отримає клієнт, розпочавши співпрацю з вами або купивши ваш продукт. По-друге, пам’ятайте, що текст пишеться виключно для людей, і всякі SEO параметри йому тільки зашкодять.
До речі, просуваються лендінги не ключами та не оптимізацією мета-тегів, хоча грамотно написаний дескріпшен зіграє тільки в плюс. На час написання тексту для лендінг пейдж забудьте про мета-дані й зосередьтеся на яскравому, стильному та інформаційно самодостатньому тексті.
Кожен лендінг унікальний, хоча у такого сайту є деякі «стандартні» блоки, впроваджуючи які, можна значно підвищити ефективність своєї рекламної кампанії.
Скільки блоків – стільки й заголовків. Це правило допоможе копірайтеру створити добре структурований текст, зрозумілий з першого ж погляду. Саме так – погляду, адже користувачі не завжди читають. Заголовки мають бути лаконічними, але при цьому виділятися своєю незвичністю, максимально точно презентуючи сенс розташованого під ним текстового блоку.
Проглянувши такий заголовок, користувач повинен зрозуміти, що він потрапив у правильне місце, що саме тут він отримає те, що так довго шукав.
У заголовок можна включити ключове слово, це допоможе в подальшому просуванні – головне не перестаратися з цим і не зіпсувати текст спамом.
Найбільш важливі інформаційні блоки краще розміщувати якомога вище. Краще – першим же рядком. При цьому акцент має бути саме на вигоді, а не на простій купівлі.
Лендінг складається з великого числа візуальних блоків, зображень товару та інфографічних елементів, текст же грає допоміжну роль, пояснюючи те, що вже подане диайнером.
У будь-якому випадку, все залежить від цільової дії. Наприклад, для рекламної кампанії по підписці, реєстрації або пробі безкоштовного зразка найбільш відповідним варіантом стане лендінг на два скроли з об’ємом комерційної пропозиції в 500 знаків без пробілів. Максимум.
Річ у тому, що Landing Page – не звичайний сайт, і створюється він не для багатосторінкового тексту. Крутий офер, перерахування вигод продукту, форма заявки з декількома полями для заповнення, яскрава кнопка «Купити» та стильний блок із відгуками – вони важливі у будь-якій справі, і чим відомішою буде особа, що залишила відгук, тим краще. Простим перехожим мало хто вірить, а ось знаменитостям довіряють значно більше. Додайте декілька відгуків від імені «директора ТрансГорПоставки» й відразу отримаєте приріст замовлень!
Загалом, позначте декілька точок ліду й надалі працюйте тільки з ними. Пишіть тексти для них, а не «для усіх», не перевантажуйте текст непотрібною інформацією й пам’ятаєте, що правильна посадочна сторінка присвячена одній єдиній ідеї, послузі або продукту!
© Студія копірайтингу «Ямбус»
Очень полезная статья. Как раз задумалась над созданием Лендинга, а с чего начать не знаю. После прочтения появилась ясность. Спасибо за материал.