- ua
- ru
Чи є ваш сайт інструментом продажів? Навіть якщо він в топі по запитах, це ще не означає, що ви добилися бажаного, адже головним показником його роботи є конверсія – продаж і замовлення послуг. Але при чому ж тут копірайтинг?
Конверсія – це основний показник ефективності сайту. Її найвищого ефекту можна досягти, додавши на сайт якісні тексти, що продають, націлені на правильну цільову аудиторію.
За допомогою текстів можна легко підняти конверсію, а разом з нею і свій прибуток. Чим якісніше ваш маркетинг і копірайтинг, тим вище рівень продажів. Новинні статті для сайту, описи товарів і послуг, рекламні оголошення й інший текстовий контент – усе це повинно бути якісним.
Часто тексти для сайту запозичуються з інших ресурсів, переписуються і рерайтяться. Змінюється їх зовнішній вигляд, але сенс залишається тим самим, тоді як міняти в першу чергу змінювати треба саме його – контент має бути унікальним і в цьому відношенні.
Правильна стаття для сайту містить наступні елементи:
Багато власників сайтів не приділяють великої уваги статтям, оскільки, на перший погляд, це не самий визначальний чинник в продажах – на відміну від яскравої картинки та ціни. Це не зовсім правильно, оскільки опис товару або послуги здатний дати саме ту інформацію, яка потрібна для прийняття рішення – купувати або ні. А тому копірайтинг завжди має бути на першому місці.
В результаті ефективний сайт – це об’єднання якісної візуалізації (загальний дизайн сайту, ілюстрації, заголовки, інфографіка, шрифти), якісного текстового наповнення (копірайтинг, що надихає продає) і якісного маркетингу (позиціонування бренду, підхід до продажів і подання товарів і послуг).
Щоб не допустити фатальної помилки, необхідно зовсім небагато – замовити якісні статті у копірайтера з хорошою репутацією. Чи самому почати писати правильні, грамотні й коректні тексти. Поважайте час клієнта, і він відповість взаємністю.
© Студія копірайтингу «Ямбус»