Продажний текст, що надихає на співпрацю – один з найпотужніших способів просування будь-якого товару або послуги! Його мета – притягнути максимальну увагу потенційних покупців і підвести їх до рішення купити, замовити або вчинити цільову дію.

Існує декілька фундаментальних правил, які відрізняють по-справжньому хороший текст від поганого. Але – все по порядку.

Передусім, зміст ефективного комерційного тексту має бути чітким і однозначним. Це означає мінімум другорядної інформації та відсутність красномовних порівнянь, епітетів й іншої мішури традиційного копірайтингу: усі ці красивості відводять увагу покупця від суті, плутають його й лише заважають. Фокус має бути спрямований на сам продукт і його позитивні якості!

Продающий текстПо-друге, текст, що продає, повинен максимально повно (але із збереженням деякої інтриги) розкривати усі сильні сторони товару, а також натякати на особисту перевагу, яку отримує покупець. Ефективний продажний текст повинен запалювати фантазію і розвіювати усі можливі сумніви! Писати треба так, щоб після його прочитання користувач вигукнув – як він міг жити без цього продукту, адже він настільки корисний!

Важливим моментом стає і саме подання інформації. Правильно, коли копірайтер приступає до написання тексту після ретельного аналізу товару та його цільової аудиторії, коли в його голові з’являється образ потенційного покупця. І вже залежно від цього підбирається стилістика тексту, подання і термінологія.

Ідеальний текст, що надихає та продає, пишеться в максимально доступній для розуміння потенційного покупця формі. Саме це і стає гарантією майбутніх продажів! Ці слова повинні знаходити відгук в душі читача, відповідати його прагненням.

Ну і, мабуть, найголовніший елемент якісного тексту – це оферта або, як говорять багато сеошників і копирайтерів – офер. Досить часто він розташовується у кінці статті й відіграє роль деякого укладення, заклику. У інших випадках – розміщається на самому початку тексту й стає інтригою і приманкою.

Текст, що надихає та продає – це особливе подання інформації. Не сухі факти, але й не реклама. Він цікавіший до прочитання, дає читачеві усю необхідну для ухвалення рішення інформацію й підштовхує до купівлі. А тому, якщо ви хочете підвищити продажі, без якісного тексту, що продає, не обійтися – і замовити їх ви зможете в нашій студії!

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3