- ua
- ru
Алгоритми пошукових систем безперервно оновлюються і встановлюють нові правила, тому фахівцям з SEO просування потрібно не просто вчасно реагувати на зміни, а й бути готовими до них заздалегідь.
Для цього важливо знати про найголовніші тенденції, адже рано чи пізно вони відображаються на принципах ранжування сайтів.
Отже, які тренди в SEO актуальні у 2024 році?
Відразу ж варто виділити використання AI – для аналізу даних, оптимізації та написання контенту. Це стає все більш поширеним. Алгоритми пошукових систем починають краще розуміти наміри користувачів, оскільки самі використовують ШІ для інтерпретації користувацьких запитів. Водночас пошукові системи продовжуватимуть віддавати перевагу унікальному контенту, написаному людиною, – він вміщує ціннішу інформацію та має вищий рівень довіри.
З кожним роком технології штучного інтелекту все більше і більше вдосконалюються. Наприклад, за допомогою Chat GPT можна не тільки підготувати тексти для сайту, а й написати мета-теги, підібрати ключі для семантичного ядра і скласти контент-план для блогу.
Водночас слід пам’ятати, що пошукові системи легко розпізнають згенерований текст, тому чат GPT можна використовувати лише для підказок та ідей для подальшої роботи, але аж ніяк не для самої роботи.
Для просування можна використовувати ключі для відео або назви, що відповідають намірам і питанням аудиторії «Як провести, як зробити…» тощо. Також у ролики варто додавати субтитри, що допоможе без звуку зрозуміти, про що йдеться.
Розбивайте відео на глави з ключами в назвах, робіть мікророзмітку Clip Markup. Для зручності користувачів використовуйте тайм-код і посилання на окремі місця.
Головний принцип: на одну сторінку – один ролик.
З 2024 року до метрик якості ресурсу додасться показник Interaction to Next Paint – для вимірювання та оптимізації інтерактивності.
INP оцінює швидкість реагування сторінки на дії користувача і допомагає відстежувати сповільнену реакцію сайту. Хорошим показником вважатиметься 200 мсек.
Візуальний пошук
Не менш явний SEO тренд. Інфографіка та зображення стали ще більш важливим елементом контенту для користувачів. Це зручно, оскільки можна зробити знімок товару/послуги та надіслати запит. Своєю чергою це змінить алгоритми пошукових систем, які аналізуватимуть саме візуальний пошук.
Для оптимізації зображень важливі такі моменти:
Опис картинки повинен мати довжину до 125 знаків, хорошу релевантність тексту, якісні ключі та чітку відповідь на запит.
Якісний і корисний контент здатен зацікавити користувача та підштовхнути до виконання цільової дії. Принцип ЕЕАТ полягає в демонстрації унікального досвіду користування товаром/послугою, експертності та авторитетності автора в тематиці контенту, що визначається посиланнями на вихідні та вхідні джерела. Також контент має містити тільки достовірні та правдиві факти, цифри, імена та ін. дані.
Можна створити на сайті сторінку з повними контактами компанії, адресами, іменами авторів, експертів з біографією і посиланням на соцмережі.
Місцеве SEO важливе для кафе, магазинів, клінік, мережі автосервісів та інших локальних закладів, які надають послуги для конкретних регіонів і орієнтовані на місцеву аудиторію.
Використання локального SEO має низку переваг:
Для оптимізації важливо підібрати ключі з гео-запитами, використовувати принцип ЕЕАТ, публікувати місцеві новини та анонсувати події сайту, а також нарощувати кількість посилань із місцевих блогів, каналів і сайтів. Але пам’ятайте, що отримувати посилання важливо від авторитетних ресурсів, які відповідають вашій тематиці.
Це далеко не всі тренди SEO на 2024 рік, проте їхнє використання допоможе підвищити видимість бізнесу в системах пошуку, залучити клієнтів і збільшити прибуток.
© SEO студія Ямбус