Загалом, робота копірайтера полягає в написанні текстів. Цей спеціаліст допомагає бренду комунікувати з аудиторією і робить це різними форматами: від коротких постів для соцмереж до масштабних рекламний кампаній з десятками інформаційних та PR-статей.

Креативний копірайтер вміє не просто писати тексти, а генерувати унікальні ідеї, що ефективно та оригінальним способом вирішують бізнес-задачі. Він може створити концепцію, що не прото буде продавати товар, а й заявить про бренд і стане його обличчям.

Розглянемо докладніше, чим займається креативний копірайтер та як розвиватися у даному напрямку.

В чому суть роботи креативного копірайтера

Як правило, креативний копірайтер розробляє і прописує для брендів концепції, скрипти та сценарії (наприклад, для відеороликів). Його задачами може бути генерація та презентація ідей для маркетингових заходів і кампаній, контролювання зйомок промо-роликів, проведення брифінгів на старті проєкту.

Також до послуг копірайтера-креативщика входить написання текстів:

  • статті та новини для сайту;
  • пости для соцмереж;
  • сторітелінг;
  • неймінг та слогани;
  • тексти для банерів та об’яв;
  • закадрові тексти для вірусних роликів.

Хто такий креативний копірайтер і чим він займається

Креативний копірайтер пише будь-що. Хіба що не займається рутинними задачами – як от написанням описів товарів для інтернет-магазину та іншими масовими дорученнями, що не мають хоча б дотичного відношення до креативу.

Тобто завдання такого фахівця – це написання дійсно унікальних, оригінальних текстів, що привертають увагу, покращують імідж бренду та лояльність до нього та формують ббвжання співпрацювати. Для більш приземлених текстів у компанії повинен бути окремий фахівець – звичайний (і, звісно, не такий дорогий) копірайтер.

Чому саме креативний копірайтер

Від такого фахівця чекають нескінченної кількості ідей. Копірайтер має завжди занурюватися в деталі, аналізувати, мислити на одній хвилі з брендом, задавати питання та пропонувати рішення.

Іноді 2–3 слова можуть зробити компанію лідером ринку, адже її слоган буде настільки случним, що споживачі будуть асоціювати його з конкретним брендом.

Крім цього, креативний копірайтер не просто знає тонкощі продукту компанії, він має розумітися на різних програмах графіки та зйомки, щоб візуалізувати результат, відчувати цільову аудиторію, знати соцмережі та найважливіше – вміти презентувати та переконливо і зрозуміло доносити ідею.

Креативний копірайтер вміє працювати в команді, адже для створення цілісної картинки потрібні спільні зусилля з дизайнером, інтернет-маркетологом, аналітиком арт-директором та іншими спеціалістами.

Етапи роботи креативного копірайтера

При реалізації проєкту завжди потрібна поетапність. Тому копірайтер також працює послідовно.

Аналіз ЦА

Придумати ідею можна швидко, але важливо знайти її фундамент, на який зможуть опиратися інші. Тому креативний копірайтер глибоко аналізує аудиторію, її потреби та болі, інтереси та бажання. Це допомагає сформувати меседж, який буде почутим.

Генерація ідей

Креативний копірайтер повинен мати ідеї в різних форматах і для різного споживача та вміти одну концепцію «упакувати» для різних каналів просування. Часто в даному випадку підключається креативний директор.

Контент

На даному етапі в роботу включається вся команда, адже корпоративний сайт, лендінг та блоги соцмережі потребують різного формату текстового контенту –  реклама, інформування, презентації, відео, пости, відповіді на коментарі та багато іншого.

Коли потрібен креативний копірайтер

Креатив – це саме про такого копірайтера. Він може генерувати ідеї, щоб розвивати або підтримувати впізнаваність бренду. І хоча копірайтери зазвичай самостійно шукають роботодавців та працюють віддалено одразу на декількох замовників, але у випадку саме креативного копірайтера все з точністю навпаки – їх шукають компанії (навіть полюють), намагаючись перебити пропозицію конкурентів.

Хороший креативний копірайтер – не просто виконавець. Він творець, який вміє підготувати дійсно якісний пост або статтю та з будь-якої теми створити цікаву історію, що спонукає до співпраці.

Знайти такого фахівця можна на різних біржах копірайтингу. Відомі ж копірайтери мають власні сайти та навіть цілі digital-агенції й пропонують великий спектр послуг. У якості прикладу можна навести українську фріланс біржу Romi https://romi.com.ua/hire/sarvices/71-kopiraitynh, Freelancehunt, Kabanchik та багато інших.

Завантаженість креативного копірайтера може залежати від низки факторів. Це безперервний процес, де можуть перетинатися декілька проєктів різних стадій завершення. Та в будь-якому випадку, якщо вам пощастило знайти креативного копірайтера, вважайте, що ви отримали суттєву перевагу над конкурентами та шанс вийти на перші позиції.

© Студія копірайтингу Ямбус

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3