- ua
- ru
Хороший копірайтер повинен володіти навичками написання сторітеллінгів і текстів в інфостилі. Це різні техніки, кожна з яких здатна ненав’язливо презентувати товар або послугу.
Копірайтер може стикатися з різним розумінням «крутого тексту» замовниками. Одні цінують стислість, ємність і сухість, інші чекають більше деталей, третім важливі креатив, емоції і хайп. А тому постараємося з’ясувати, в яких саме випадках ці стилі написання слід використовувати.
У чому ж полягають особливості інфостилю і сторітеллінгу, і в яких випадках важливіші сухі факти і структура, а в яких краще додати в текст емоційності і креативу?
Покупки часто здійснюються на емоціях – наприклад, якщо хочеться заволодіти чимось унікальним – тому формат сторітеллінгу може зайти «на ура». Разом з тим холодні факти інфостилю можуть довести читачеві буквально що завгодно – якщо аргументів буде достатньо.
Розберемо сильні сторони інфостилю і сторітеллінгу при написанні текстового контенту, щоб клієнт максимально швидко вник в суть питання і прийняв необхідне вам рішення.
Інфостиль – це гранично чіткий і прозорий текст. Головний принцип: скорочуємо все, що можна скоротити, і залишаємо тільки суть. Такий стиль – знахідка для комерційних постів і оголошень, коли аудиторії потрібно чітко, швидко і коротко донести важливу інформацію.
Інфостиль допомагає:
При цьому інфостиль має недолік у відсутності «життя» в текстах. У них, як правило, відсутній особистий досвід, яскраві описи емоцій і відчуттів, які людина може отримати, купивши саме цей продукт.
Емоційність і щирість комунікації, особистий досвід і переживання оповідача є відмінною рисою сторітеллінгу. Це приваблює читачів: все повинно бути написано так, щоб користувач міг впізнати себе в цій історії – саме тоді сторітеллінг і працює.
Сторітеллінг передбачає таку структуру:
В результаті вдалого сторітеллінгу клієнт буквально пов’язує себе з брендом і охочіше «прогрівається» до покупок, стає більш лояльним.
Мета сторітеллінгу – привертати і утримувати увагу, формувати довіру. При цьому варто бути обережним: можна почати вигадувати інфоприводи і неіснуючі історії – читачі швидко це розкусять і втратять інтерес і довіру до бренду.
Також подумайте, на яку цільову аудиторію буде розрахований такий формат. Визначте, чи відображає ваша історія цінності і почуття клієнта. І чи немає конфлікту між трендовою історією і справжніми цінностями бренду.
Крім того, не перетворюйте контент повністю в історії і розповідайте про досвід реальних клієнтів.
Оскільки всі клієнти – різні, як і концепції та цінності брендів, то і стиль написання може бути різним.
Інфостиль хороший для серйозних брендів, де важлива ділова подача, лаконічність і стриманість. Адже навіть якщо ви приберете красиві слова, сенс не загубиться.
А ось при бажанні продавати через щирість і живі емоції, що відображають ваш продукт, краще підійде сторітеллінг.
Кожен бренд має свій «почерк» і аудиторію, а тому використовуйте індивідуальний підхід і грамотну комбінацію живого спілкування і суворих фактів.
© Студія копірайтингу Ямбус