Конкуренти не сплять – роботу над сайтом треба продовжувати!

Автор: Юлиан Клицаков в Сайтобудівництво от 25 Серпня 2019

Просування в Google пов’язане з багатьма труднощами – це і якість контенту, і повнота інформації, і наявність правильних ключових слів, тобто релевантність тексту. Не меншу увагу гугловскі алгоритми приділяють і дизайну – в тому числі наявності мобільної версії сайту, адже, за статистикою останніх років, переходи з десктопних версій нестримно скорочуються.

Адаптивність і мобільність сайтів – значимий чинник ранжирування в Google. Після введення параметра mobile friendly багато ресурсів втратили трафік, так само як і багато – збільгили його. Введення цього алгоритму, ґрунтованого на статистиці відмов, на думку Google, покликане забезпечити користувачеві максимальну зручність при перегляді результатів пошуку. Якщо сайт зручний, а контент релевантний – сторінки ростуть у видачі. Ні – випадають далеко за топ 100.

Google перестав виводити в топ сайти без мобільної версії, адже кількість відмов при заході на них перевищує 90 %.

Через рік (багато в чому саме завдяки Google) сайтів з адаптацією під мобільні пристрої стало більше, внаслідок чого глобальний показник відмов при переході на сайт з органічного пошуку значно знизився, що пояснюється підвищенням якості присутніх в інтернеті ресурсів – у більшості з них з’явилися адаптовані під мобільні пристрої версії.

Google: глобальний показник відмов при переході на сайт з пошуку знизився на 20 %

Тобто якість сайтів конкурентів виросла, і боротися з ними стало складніше. Навіть якщо у вас «старовинний» каталог продукції у вигляді таблички Товар-артикул-ціна, і десять років підряд це усіх влаштовувало, один-єдиний конкурент, який вирішить оптимізувати свій ресурс під планшет або смартфон, миттю забере увесь трафік, навіть якщо ціни у нього вищі.

За минулий рік аналітики Google отримали статистику тестів в PageSpeed Insights більше 200 мільйонів унікальних URL-адрес. Результати говорять самі за себе: швидкість сайтів виросла на 95%, а поведінкові показники покращали на 15–20 %. В першу чергу це пов’язується зі швидкістю завантаження: саме з тієї миті, як вона стала чинником ранжування в мобільному пошуку, сайти стали працювати швидше.

А тому стежте за тим, щоб ваш сайт був не лише інформативним, але й зручним, не містив критичних помилок в дизайні та верстанні, адже усе це негативно позначається на зручності користувача, призводить до відмов і, як наслідок, втрати позицій і вильоту із ТОП 3.

Перевірити параметр mobile friendly, швидкість завантаження й якість мобільної версії можна за допомогою інструментів Google: PageSpeed Insights, Think With Google та Mobile Frendly Tool.

Не хочете займатися цим самотужки? Телефонуйте по номеру 38 (066) 993-56-93 або 38 (063) 401-25-99 і ми зробимо все за вас!

© Студія копірайтингу “Ямбус”

Понравилась статья? Поделись с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *