- ua
- ru
Складання потужного заголовка істотно підвищує рейтинг статті. Це ідеальний спосіб отримати додаткових відвідувачів, а в деяких випадках – і нових клієнтів. Особливо важливі заголовки в рекламному тексті.
Придумати їх зовсім не просто, проте деякі секрети, як зробити їх більш ефективними все ж є. Приміром, метод «психогачка». Головна його функція полягає в активації пізнавального процесу, викликанні у читача певних емоцій. Це робить текст цікавішим, а комерційну пропозицію – більш привабливішою.
Поставити питання. Запитання – гарний метод привернути увагу, адже багато хто шукає відповідей. Для цього людині необхідно прочитати статтю до кінця. Чи, принаймні, пробігтися по ній очима.
Відповісти на питання. Багато користувачів шукають вже готові формули вирішення питань і досить часто в пошукових системах забивають текст, який розпочинається зі слова «Як…?», «Навіщо…?» та «Чому…?». Використання в заголовку статті ключових фраз з цими словами зіграє тільки на руку.
Особистий досвід. Розмова «ні про що» нікого не зацікавить. А ось опис перевірених способів вирішення проблем в рази підвищить увагу читачів до пропонованих порад.
Таємниці й інтриги. Секрети завжди цікаві. Тому використання в заголовку слів «секрет», «таємниця» й тому подібних додасть їй шансів на прочитання.
Ефект цифр. Наявність цифр у заголовку статті дозволяє читачеві швидко оцінити насиченість і ефективність поданої інформації. «5 способів купити 200 грам родзинок за оптовою ціною» зацікавить практично кожного, хто бажає заощадити! А ось «Вчимося економити» звучить якось ні про що.
Розставляння акцентів. Використання окремих слів, які акцентують увагу читача, змусить їх діяти. «Зараз!», «Важливо!», «Тільки сьогодні!». Втім, правильнішим робити акценти за допомогою спеціальних підзаголовків.
Чинник страху. Використання провокаційних словесних конструкцій неодмінно збільшить число прочитань статті. Будь-яка людина прагне захистити себе та своїх близьких – і цим варто скористатися! «Ви втратили гаманець? Ми знаємо, що зробити, щоб більше ніколи нічого не втрачати!».
Надання гарантії. Довіра – дуже цінна штука. Заслужити її допоможе надання клієнтам гарантії. «Якщо якість товару вам не сподобається, ми повернемо гроші!».
Нестандартне рішення. Протиріччя або незвичайні фрази підігріють інтерес читача. Наприклад, «Не читайте це!». Прочитавши такий заголовок, багато хто поспішить дізнатися, про що ж мова.
Сіль на рану. Все просто: те, що актуально – цікаве. «Впав курс гривні. Що нас ще чекає цього місяця?».
Використання приведених способів зробить заголовок по-справжньому цікавим, чіпляючим, актуальним, а сайт, на якому розміщена така стаття, корисним для відвідувачів. В цьому випадку ефективність продажів тільки зросте!
© Студія копірайтингу «Ямбус»