Задача сайту – приваблення клієнтів, представлення продукції і генерація лідів, і одним із перевірених способів залучення трафіку та збільшення продажів є грамотна мікророзмітка.

Мікророзміткою називають оформлення даних сторінки для пошукових ботів з метою розпізнавання й інтерпретації контенту за допомогою додаткових елементів коду.

Це зручний інструмент, щоб зробити відображення сайту більш інформативним і корисним для цільової аудиторії.

Існує кілька функцій, які виконує мікророзмітка:

  • розширення сніпету для привертання уваги користувачів;
  • коректне відображення сторінки у соціальних мережах;
  • вплив на ранжування через структуру даних сайту і збільшення кількості переходів.

Мікророзмітка на сайті розташовує дані на сторінках зрозумілою мовою для пошукових систем, які виводять їх у сніпет і роблять відповіді на запити більш влучними.

Що таке мікророзмітка сайту

Способи (словники) мікророзміток

Інструменти розмітки поділяються на словники, найбільш актуальними з яких є Schema.org та Open Graph.

Schema.org

Популярна мікророзмітка, що сприймається Yahoo, Google та іншими пошуковиками, яка пропонує SEO спеціалістам та веб-розробникам понад сотню схем з прописаних html-атрибутів і тегів.

За допомогою Schema.org можна оформити рейтинги, відгуки, ціни, анонсувати подію тощо.

Головні атрибути, що використовуються в цій мікророзмітці:

  • itemscope: зазначає, який об’єкт використовується;
  • itemtype: зазначає, який тип об’єкта буде помічений (наприклад, Product – Iphone 12);
  • itemprop: зазначає властивості обраного об’єкта (це може бути розмір, ціна, технічні характеристики).

Open Graph

Ця мікророзмітка застосовується для створення зручної візуалізації посилання на сайт у Facebook, Viber, Telegram,  Pinterest та ін. соцмережах.

Вона містить заголовок, опис і зображення, а для генерації коду застосовуються наступні теги:

  • og:title: заголовок;
  • og:description: опис;
  • og:image: картинка;
  • og:url: посилання на розміщення;
  • og:type: вид об’єкта.

Як використовувати мікророзмітку Google

Фахівці нашої SEO агенції рекомендують застосовувати JSON-LD – найновіший формат, де розмітку впроваджують не в код html, а в script. Вона складається з ключа і значення та легко читається ботами і людиною.

Серед основних елементів, які варто додати в мікророзмутку, можна виділити такі:

BreadcrumbList: розмічає «хлібні крихти», показуючи, на якій сторінці знаходиться читач.

Organization: виводить назву, контакти й тип організації на карті.

LocalBusiness: вказує філію або окрему компанію з точною геолокацією.

ImageObject: з цим атрибутом роботи розпізнають інформацію про картинки. Для цього вказується посилання на опис чи розмір картинки. Зображення вигідно розбавлять текст, прикрасять сайт і підвищать конверсію.

Review: за наявності відгуків використовується Aggregaterating в Product. У видачі Гугл в сніпеті відобразиться рейтинг з відгуками.

Article: мікророзмітка тексту дозволить структурувати сніпет і зробити його більш зрозумілим для читачів. Можна додати зображення, автора чи дату публікації статті.

Загалом в мікророзмітку можна додати найрізноманітнішу інформацію – як про товар, так і послугу, або навіть звичайну статтю, зробивши її відображення на сторінці результатів пошуку або у якості посилання в соцмережах більш цікавим, інформативним та конкурентним.

Способи впровадження мікророзмітки

Щоб налаштувати мікророзмітку на сайті, необхідно діяти за певним алгоритмом:

1. Згенеруйте код

Наступні програми із синтаксисом JSON-LD допоможуть створити код автоматично:

  • генератор схеми Merkle;
  • Schema Builder (розширення Chrome);
  • майстер розміток Google;
  • плагіни від WordPress – Yoast SEO і локальний Yoast SEO.

2. Перевірте мікророзмітки

Якщо код написаний самостійно або згенерований, варто спочатку перевірити мікророзмітку. Виняток – лише у плагіна Yoast Local SEO, який автоматично формує розмітку сторінок, коли на сайт додається інформація.

Протестувати роботу можна за допомогою валідаторів та інструментів тестування:

  • розширені результати та пошукові карти Google;
  • перевірка розмітки з інструментом Bing Webmaster Tools.

Валідатор пропонує 2 інструменти:

  1. Rich Results Tests – візуально перевіряє, як виглядатиме сніпет у видачі;
  2. Schema Markup Validator – перевіряє веб-сторінку за адресою URL і текстові частини коду.

3. Розмістіть мікророзмітки

Метод залежить від синтаксису і сайту. В  JSON-LD застосовують:

  • Google Tag Manager – можна додавати змінювати теги і атрибути самостійно, без веб-розробників;
  • Ручну зміну коду – скрипт прописаний в тегах head та body;
  • Універсальні SEO-плагіни – мікророзмітка генерується і впроваджується автоматично.

Мікророзмітки є важливим елементом SEO-оптимізації. При грамотному впровадженні вони прискорюють індексацію сайту, підвищують CTR, збільшують та покращують поведінковий фактор.

Використання мікророзмітки допоможе системам пошуку генерувати високорелевантні відповіді і привернути увагу відвідувачів.

© SEO студія Ямбус

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3