- ua
- ru
Багато в чому ефективність сайту визначається якістю опублікованих на ньому текстів. Низькопробний копірайтинг не здатний зацікавити ні користувачів, ні пошукові системи.
Головна мета ефективного контенту – це отримання доходу в результаті залучення цільової аудиторії. Без текстів, що продають, б’ють в саме серце потенційного покупця, добитися цього не можна. Саме за допомогою тексту відбувається презентація товару, й лише завдяки зусиллям кваліфікованого копірайтера споживачі можуть зрозуміти, що переваги товару або послуги такі значні, що їх треба купити прямо зараз. Ну або відразу ж після прочитання статті.
Конверсія залежить саме від текстів
Одним із найважливіших параметрів ефективного тексту вважається його унікальність. Але тут йдеться не лише про побудову пропозицій і фраз, тобто про технічну унікальність, яка перевіряється на сервісах на кшталт Advego чи Text.ru, але й про подання самого матеріалу. Про те, як саме написано.
Копіювання чужого контенту здатне додати сайту масу проблем. Але якщо із судовим позовом можна якось розібратися, виплатити штраф або вирішити все в досудовому порядку, то із санкціями Google боротися вже не вийде – сайт потрапить під фільтр і скотиться далеко за топ-100.
Низькоякісний рерайт також не принесе користі, адже написання статті передбачає підбір ключів і впровадження додаткових LSI слів. У початковому тексті їх може й не бути. Та й, за статистикою, рерайт завжди гірше за первинник – менш цікавий, вміщує менше потрібної термінології, має низьку інформативність. Він більше узагальнений, а якщо говорити прямо, то “ні про що”. В результаті послуги копірайтера сплачені, а належного ефекту немає.
Підхід до копірайтингу може бути різним, і навіть новинку можна описати так, що вона здасться безглуздою, нецікавою та непотрібною, адже саме такі товари завжди вистрілюють і приносять більший доход. В той же час мати інформаційну унікальність може і старий товар – головне описати його цікаво та яскраво, представити користь і актуальність.
Сам по собі копірайтинг не працює. Працюючи над текстом, райтер повинен разом з комерційним поданням впроваджувати і SEO складову, оптимізуючи його під пошукові системи. Застосування SEO ключів поліпшить ранжирування сторінки, й саме це і спричинить підвищення популярності сайту.
А тому, якщо ви хочете вибратися в топ, найміть нормального копірайтера, здатного писати тексти із сенсом!
© Студія копірайтингу “Ямбус”