- ua
- ru
Інтернет оточив нас з усіх боків. Багато фірм, компаній та підприємців вважають рекламу в глобальній мережі найбільш ефективною, і це дійсно так. Адже мільйони людей щодня користуються послугами інтернету, не представляючи іноді без нього свого життя, а тому SMM, SMO і SEO поступово виходять на перший план.
Ще зовсім недавно два перші терміни – SMM і SMO – використовувалися спільно. Але незабаром з популяризацією реклами в мережі інтернет вони розділилися, і зараз представляють різні види діяльності. SMO, або Social Media Optimization – це просування сайту за допомогою спеціальних посилань на соціальні мережі. Адже будь-якою цікавою інформацією кожному користувачеві інтернету хочеться поділитися зі своїм друзями.
Натиснувши на потрібну кнопку, можна відразу ж перейти в соцмережу й переслати цікаве відео або статтю другові. Прикладом продуктивного використання SMO може служити відеохостинг Yuotube, на якому є можливість поділитися вподобаним відео.
На відміну від SMO, SMM відповідає за просування сайту або продукції в соціальних мережах. Завдяки Social Media Marketing можна робити посилання на певний інтернет-ресурс в групах соцмереж, залишати адресу сайту в коментарях, створювати спеціальні співтовариства (групи), де рекламувати його, намагаючись викликати інтерес користувачів. Таким чином, SMM дозволяє «жителям» соціальних мереж дізнатися про сайт.
SMM і SMO досить довго існували як одне ціле. Адже важливо не лише створити посилання на інших сайтах, але й зробити так, щоб про цей сайт дізналися в соцмережах.
А ось ключ до суті SEO можна знайти в самій розшифровці – Search Engine Optimization. Це оптимізація сайту під вимоги пошукових систем. Іноді напрошується питання: чому при введенні певного запиту пошукова система видає якусь статтю в числі перших? Відповідь на це питання – SEO стаття. Текст сайту створюється так, щоб пошукова система вибрала саме його. Певні ключові фрази в тексті, або «ключі», а також унікальний контент робить сайт привабливішим для пошукових систем.
Щоб просунути будь-який інтернет-ресурс, необхідно використати усі три види робіт над сайтом. Створити, наприклад, оптимізований текст і зробити на його сторінках посилання недостатньо, щоб притягнути користувачів. Тому SEO, SMM і SMO – єдиний, синергічний процес, що здатен принести найбільшу користь.
© Студія копірайтингу «Ямбус»
Еще сейчас как и раньше для сео очень важна правильная семантика сайта, то есть его структура, сделанная под популярные ключевые запросы, ну а над внешней оптимизацией еще больше придется поработать.