- ua
- ru
Про те, що актуальність контенту – це один з найбільш важливих чинників в просуванні, сеошники зрозуміли вже досить давно. Якщо точніше, то цей параметр став впливати на ранжування ще в 2011 році – відразу ж після оновлення алгоритму Google Freshness. SEO спеціалісти отримали знатний удар під дих, а ось копірайтери, навпаки, зуміли отримати з ситуації максимум користі.
Загалом, більше текстів – вище в позиції.
Необхідність в систематичному оновленні контенту зробила сайти більш релевантним (звісно, якщо тексти доручалися правильним копірайтерам), а ось сайти, створені на колінці й наповнені копіпастом або незв’язними обривками комерційних пропозицій, стали нестримно тонути, не в силах догодити оновленим пошуковим алгоритмам.
Пошукові системи легко відрізняють старий контент від нового, піднімаючи вгору нові записи. Пріоритет завжди дістається тим сайтам, тексти на яких були викладений раніше – з банальних міркувань актуальності.
Реальні принципи роботи алгоритмів при цьому не відомі нікому. Але якщо проаналізувати сайти, що знаходяться в топі, можна визначити декілька ключових показників. Після публікації на сайті кожному запису привласнюється свій унікальний id, одним з пунктів якого стає дата публікації.
Щоб виправити ситуацію, міняти пару пропозицій чи дописати два речення у статті – не варіант. У визначенні актуальності вас легко обійдуть сайти, де копірайтери дописали не пару речень, а пару-трійку додаткових абзаців, а тому найбільш правильний варіант – це систематичне додавання на сайт нових статей.
Буде набагато краще, якщо контент буде оновлюватися якомога можна частіше, і буде просто ідеально, якщо ця частота стане вимірюватися не в місяцях і тижнях, а в днях.
Щорічно текстовий контент повинен збільшуватися мінімум на третину
Свіжість контенту автоматично піднімає рейтинг сайту, і, за статистикою, сайти, що щорічно збільшують кількість текстів на 25–30 %, частіше потрапляють в ТОП.
Не менш важливий чинник – активність відвідувачів. Якщо оновлений контент користується великою популярністю серед читачів, якщо немає відмов, якщо користувачі приділяють вивченню інформації більш тривалий час, то ваш сайт дійсно є актуальним. Завдяки подібним показникам це легко зрозуміють і пошукові системи.
Актуальність інформації в даному випадку – це не новизна, а користь інформації. Нецікавий текст ніхто довго читати не буде, а ось з дійсно корисним текстом все навпаки – під ним з’являться коментарі, починаються згадки на інших сайтах і в соцмережах, лайки, репости. Актуальна, цікава та корисна інформація завжди викликає реакцію!
Оновлений контент не завжди є якісним. Ви можете найняти 20 копірайтерів і щодня додавати на сайт по 40 текстів, але ваш ресурс буде як той віз, і нині там. Адже на першому місці завжди буде змістовна та корисна інформація.
Спостерігаючи за роботою пошукових систем, можна зробити висновки та встановити необхідні дії:
І ще один нюанс, про який багато хто чомусь забуває: одним копірайтингом обходитися справа не повинна. Після публікації статті треба почати ряд дій для її реклами – зробити репости в соцмережах, форумах і на тематичних блогах. Це позитивно позначиться на залученні трафіку, що у свою чергу збільшить актуальність контенту (в усякому разі, для пошукових систем).
Якісний текстовий контент – це реальна допомога в просуванні сайту. Тут важливо все – і розуміння цільової аудиторії, і вибір актуальних для ситуації маркетингових формул, і стилістика тексту, і його загальний настрій. Самостійно написати ефективний текст можуть не усі, і в цьому випадку буде логічним скористатися послугами професійного копірайтера або студії копірайтингу.
Хороші тексти не лише вплинуть на позиції сайту в пошукових видачах, але й допоможуть наповнити сайт по-справжньому цікавою та якісною інформацією.
А ви давно оновлювали контент свого сайту? Може, якраз настала пора зробити це?
© Студія копірайтингу «Ямбус»