- ua
- ru
Скласти цікавий заголовок, що запам’ятовується та мотивує – чи не найскладніша частина при написанні статті. Багато авторів спочатку пишуть текст, а лише потім на його основі придумують відповідний заголовок. З копірайтингом на замовлення справа йде трохи інакше: в першу чергу необхідно придумати саме заголовок і лише потім приступати до написання статті.
Якщо заголовок статті буде «прісним», текст навряд чи хто стане читати.
Для того, щоб придумати заголовок, який дійсно зацікавить і читача, і пошукову систему, необхідно дотримуватися певних правил.
Існує особливий алгоритм створення яскравих заголовків, який включає наступні стадії:
Кожна з цих стадій має свої особливості, але – про все по порядку.
Навіть якщо копірайтер пише тексти виключно для читачів, не варто забувати про те, якими шкідливими можуть бути пошукові системи. Якщо роботові щось не сподобається, стаття ніколи не з’явиться в топі. І відноситься це не лише до самого контенту (тобто питання якісного копірайтингу), але й усіх заголовків – як найголовнішого (Tittle), так і внутрішніх (h1, h2, h3…).
Загалом, якщо копірайтер погано попрацював над заголовками статті, знайти її серед мільйонів інших web-сторінок буде вкрай складно, а це означає, що інформація, яка в ній міститься, не буде донесена до цільової аудиторії. Саме тому написання статті завжди слід розпочинати з вибору ключових слів і фраз, які згодом стануть основою майбутньої статті, а також увійдуть до заголовка, чим, поза сумнівом, порадують будь-яку пошукову систему.
Формат заголовка може бути будь-яким:
Такі заголовки привертають увагу потенційних клієнтів. Але в деяких випадках вони вимагають додаткового посилення.
Для того, щоб ваш заголовок став ще цікавішим і добре запам’ятовувався читачами (пошуковим системам він вже подобається через включені в нього ключі, копірайтер може вдатися до ряду хитрощів. Наприклад, додати в текст заголовка магічні слова: «знижки», «швидко», «прямо зараз» і купу інших. Проте тут важливо знати міру і не переборщити з посиленням на шкоду інформативності.
Особливо ефективним стане додавання в заголовок позитиву. Але це не «найкращий», «найдешевший» чи «найвищої якості». Йдеться про позитивні емоції після прочитання. Ось, наприклад, такий заголовок, поза сумнівом, викличе посмішки: «3 причини купити праску і не обпектися». Адже сам по собі заголовок повідомляє важливу інформацію – прочитавши текст, ви дізнаєтеся три хитрощі вигідної та безпечної покупки. Серйозно, але з гумором! А значить більше шансів зацікавити!
Вдосконалений заголовок гарантовано притягне увагу!
Приведений алгоритм копірайтингу заголовків – це не єдине рішення для створення надефективних тайтлів. Існує ще як мінімум два методи, які практично завжди спрацьовують, роблячи будь-який заголовок виграшним:
Написати цікаву статтю може будь-який копірайтер. А ось придумати вдалий заголовок, що викликає довіру – не кожен. Між тим яскрава назва статті – це серйозна зброя у війні за Топ-позиції, а тут, як мовиться, будь-які засоби гарні.
А тому якщо вам потрібні ефективні тексти та заголовки, що дійсно запам’ятовуються і мотивують, знайдіть хорошого копірайтера!
Скажіть кодову фразу «копірайтинг Т-1000» – і я подарую вам безкоштовну тисячу знаків!
Давайте співпрацювати!
© Студія копірайтингу «Ямбус»
Это действительно было полезно узнать. Про магичность цифр в заголовках я давно подозревал, но теперь в этом убедился. Списибо за пинок. буду теперь использовать.