Как часто нужно обновлять контент сайта

Як часто треба оновлювати контент на сайті

Частота оновлення текстового контенту сайту стала важливим параметром просування ще в 2011 році, коли алгоритми Google були доповнені модулем Freshness. Відтоді для поліпшення ранжування необхідно частіше публікувати статті й систематично
09 Вересня 2018
0,0
1 119
копирайтинг на заказ

Усі говорять про SEO, але майже ніхто не вміє це робити

Здавалося б, про SEO не говорять тільки ледарі, й складається враження, що воно з’явилося задовго до винаходу електрики й усіх благ сучасного суспільства. Й усі, хто так чи інакше продавав
08 Липня 2018
0,0
0 115
тексты для блога

Як написати текст для блогу, який працюватиме?

Текст – це потужний інструмент продажу, проте ефективним він буває не завжди. Головне тут - правильний підхід до написання, інформативність та користь. Як же створювати такі тексти? 8 з 10 авторів
03 Червня 2018
5,0
0 388
Как сделать email-рассылку максимально эффективной

Як зробити email-розсилку максимально ефективною?

Текст – це основний носій інформації в інтернеті, і розсилка не виключення. У більшості випадків вона створюється в комерційних цілях і пропонує адресатові купити, ознайомитися, перейти по посиланню та дізнатися
19 Квітня 2018
0,0
1 250
реклама копирайтинг

Копірайтинг на замовлення – завуальована реклама, що дійсно працює!

Реклама – двигун торгівлі. Проте напрямок руху безпосередньо залежить від якості тексту. Назад або вперед. Грамотна стаття, написана й оформлена зі знанням законів інтернет-маркетингу, може в рази збільшити конверсію. Буває
26 Березня 2018
0,0
0 145
Как написать текст для Лендинга

Як написати текст для Landing Page? Переконливість на межі реклами

Текст – головний секрет ефективного Landing Page. Саме так. Не дизайн, а текст. Не розумієте, чому? Тоді читайте далі. Візуалізація тексту давно стала трендом десятиліття. У випадку з Landing Page це
24 Лютого 2018
5,0
1 227
Эффект каннибализации запросов

Ефект канібалізації запитів – що це таке та як оптимізувати сайт правильно

На тему методів оптимізації зламано багато шабель, в далеких же куточках інтернет-поля битви гримлять досі. Під стягами зібралися ключовики у ВЧ, СЧ і НЧ обладунках – щільними лавами вони наступають
16 Лютого 2018
0,0
0 196
Визуализация и смысл коммерческого предложения

Як презентувати послуги в інтернеті – візуалізація і зміст комерційної пропозиції

Написанням презентаційних листів повинен займатися професіонал. Чи, принаймні, робити це треба професійно. Взагалі будь-яку річ треба робити якісно, і мова йде не лише про копірайтинг. Але – про все по
16 Січня 2018
0,0
1 228
Как составить эффективный Description

Як скласти ефективний Description

Мета-тег Description використовують для створення короткого опису статті, й саме на нього в першу чергу звертають увагу пошукові боти під час індексації сторінки та створення сніпету. Говорячи простіше – сніпет
12 Січня 2018
0,0
0 117
как составить семантическое ядро сайта

Як скласти ефективне семантичне ядро сайту

Збір семантичного ядра (СЯ) – найважливіший етап просування будь-якого сайту, адже правильно підібрані ключові слова в рази підвищують ефективність рекламної кампанії, піднімаючи кількість цільових заходів. Але не це найголовніше: якісна
11 Січня 2018
0,0
2 118
Как написать правильный заголовок: SEO и SMM оптимизация

Як написати правильний заголовок: SEO і SMM оптимізація

Упевнені, що вмієте писати красиві й місткі заголовки? А чи «працюють» вони? Це – справжнє мистецтво, яким володіє небагато копірайтерів. Хороший заголовок зацікавлює з першої ж літери, примушує зупинитися, перейти та
23 Грудня 2017
0,0
0 152
CTR в копирайтинге

CTR в копірайтингу

Ви коли-небудь замислювалися, чому у конкурентів 1000 заходів на день, а у вас ледве до півсотні доходить, хоча кількість статей приблизно однакова? Хочете дізнатися секрет? Справа в CTR. Вірніше –
13 Грудня 2017
0,0
1 106