- ua
- ru
Запросити в проект копірайтера – ще не означає отримати зростання продажу, адже якість текстів у різних авторів різна.
Хтось робить упор на рекламу та перелік безмежного числа плюсів товару, хтось робить ставку на емоції, ще хтось додає в свої тексти факти, цифри та статистичні дані.
Який підхід до написання статей правильний? Як зробити контент на сайті ефективним і що для цього треба?
Інформація може бути цінною, а може й ні. У першому випадку вона принесе користь і викличе відповідні дії, в іншому випадку залишиться незатребуваною. Головне тут – інфопривід. Він може бути різним – інформування про появу нової колекції, початок акційного періоду, новий спосіб використання товару.
Будь-який товар може бути актуальним – головне зуміти знайти такий інформаційний привід. Пам’ятайте, чим частіше товар обговорюється в інтернеті, тим великим стає попит на нього.
Ваші товари нічим не виділяються? Такі ж, як і в усіх? Значить, ви найняли не того копірайтера!
Створення якісного SEO тексту – це не лише маркетингові прийоми, але й відповідність тексту вимогам пошукових систем. Безумовно, помітні тексти з потужними заголовками привертають увагу користувачів, але перед тим, як текст побачить споживач, його сканує пошуковий робот.
Ваш копірайтер не знає, що таке ВЧ, СЧ і НЧ ключі? Ніколи не прописує дескріпшени? Залишає Alt-поля зображень порожніми? Вам терміново треба міняти райтера!
Копірайтинг – це реклама. Точка. Які б статті не писав ваш автор (інформаційні, аналітичні, банальні тексти в картки товарів або на сторінки розділів сайту) – це реклама. Багато райтерів, не розуміючи цього, використовують у своїх статтях «рекламне подання». Купуйте в нас. Знижки. Вигідно. Недорого. Великий асортимент. Будь-які моделі на смак і колір. Нічого з цього не працює й нічого, окрім фінансових витрат (зарплата копірайтеру за «труд»), власникові сайту не приносить.
Ще раз: будь-який текст на сайті – це вже реклама сама по собі. Немає потреби наповнювати його непотрібною інформацією, а ось фактами й дійсно корисною інформацією – дуже треба.
Правильно, коли копірайтер додає факти, розповідає про реальні переваги, а не висмоктує їх із пальця – так би мовити, для червоного слівця. Текст «ні про що» не принесе користі, тоді як корисна інформація дасть споживачеві все, що йому необхідно для ухвалення рішення.
Копірайтинг – це не лише контент для сайту. Світ www одним лише цим не обмежується й, окрім інтернет-магазину, тексти можна публікувати в групах соціальних мереж й інших медіа майданчиках. І чим більшим буде число використовуваних каналів, тим відчутніше буде ефект.
Досвідчені копірайтери знають, що після публікації статті на сайті їх робота не закінчується, й після цього потрібний ряд додаткових дій з її рекламування на інших майданчиках, репости, шери та лайки. Це може принести до 65 % додаткового трафіку!
Вартість копірайтингу не може бути низькою, хіба що такою ж низькою буде й якість текстів. А якщо до ціни за кілознак додати й роботу по SEO оптимізації, то дешевою стаття точно не буде.
На підсумкову ціну копірайтингу впливають відразу декілька показників. Вона залежить від тематики тексту (описувати фрезерувальні верстати набагато важче, ніж сукню в горошок) і наявності або відсутності оптимізації (збір ключових фраз завжди оплачується окремо). Розмір статті – ще один чинник, який треба брати до уваги.
У результаті, якщо враховувати усі вищеперелічені пункти, текст вийде ефективним і матиме потрібні SEO параметри. Такий копірайтинг стане потужним локомотивом, який змете на своєму шляху усіх роззяв і зупиниться тільки на кінцевій зупинці!
Потрібен ефективний SEO копірайтинг за доступною ціною? Цікавий контент з потужною фактологічною базою? Статті, що підвищують впізнанність бренду? Все окремо або одна-єдина стаття? Замовте SEO копірайтинг в студії «Ямбус» – тут він коштує не більше бізнес-ланча!
© Студія копірайтингу «Ямбус»