- ua
- ru
Анкор, ключ, ключовик, ключове слово… Терміни досить незрозумілі, щоб копірайтер, який тільки-но навчився писати тексти, міг щось зрозуміти. Що ж це таке, що означає та для чого потрібно?
Ключ – це певне слово або словосполучення, яке використовується для пошуку інформації в мережі Інтернет, що є квінтесенцією усієї статті, її головної думки. Наприклад, стаття присвячена особливостям риболовлі, купівлі вудок і спеціальних рибальських аксесуарів, вибору місць для риболовлі. В цьому випадку ідеальними будуть ключі «риболовля», «поради рибалці». А ось ключ на кшталт «купити» або «аксесуари» буде менш ефективним, і якщо користувач, що цікавиться риболовлею, введе в браузері саме ці фрази, він навряд чи потрапить на нашу статтю.
Саме за ключовими словами пошукова машина й визначає релевантність тексту.
Правильне співвідношення ключових слів до іншого тексту статті – основа якісної SEO статті. При цьому повинен враховуватися і сам контент сторінки – він має бути релевантним пошуковому запиту й містити слова і фрази близькі за змістом до самих ключів.
Процентне входження ключів у статті має бути прораховане! Воно не повинне перевищувати 3 %. Якщо ця цифра буде вища, сайт ризикує потрапити під фільтр пошукових систем.
Професійний SEO копірайтер повинен вміти не лише вираховувати процентне входження ключів, але ще й правильно підбирати їх. В принципі це не так вже і важко, особливо якщо скористатися такими сервісами, як Google Adwords і Яндекс вордстат.
Досить лише ввести в пошуку потрібне слово – і картина його популярності стане ясна. Приміром, ключ «студія копірайтингу» має лише 25 показів на місяць, а ось ключ «копірайтер в Києві» – вже 128. Це означає, що другий ключ краще й принесе більше користі. Хоча показник у 128 все одно малий. Ідеально, коли популярність слова оцінюється в тисячах показів на місяць.
Але тут є ще один важливий нюанс – високочастотні та низькочастотні запити, і вибирати ключі варто, керуючись і цим. Лише визначивши статистику й підібравши потрібні ключі, можна приступати до написання SEO статті.
Краще всього, коли ключі розташовані в центрі статті й оточені тематичним текстом.
© Студія копірайтингу «Ямбус»