- ua
- ru
Email-маркетинг – це один з найзручніших способів просування продукту через онлайн-розсилку. З точки зору інвестицій цей інструмент є найрентабельнішим. Ба більше, він допомагає залучати потенційних клієнтів, а також утримувати і підвищувати прихильність активних.
Цей канал взаємодії активно застосовують для магазинів, банків і сфери послуг, B2B, SaaS-проєктів та навіть шоу-бізнесу. Він включає відправку цільовим аудиторіям інформаційних листів, розсилку рекламних пропозицій та новин бренду, нагадувань про продукти та послуги.
Email-маркетинг дозволяє встановити пряму комунікацію з наявними та потенційними клієнтами, підвищити впізнаваність бренду, збільшити продажі та покращити імідж. Не дарма цей інструмент використовує більшість українських та світових рекламних агенцій, адже він дозволяє отримувати щонайменше 15% загального доходу за порівняно невеликих витрат. Наприклад, компанія Netpeak надає послуги email маркетингу як можливість впровадити індивідуальну стратегію покращення бізнесу, виходячи з конкретних потреб. Це дійсно працює.
Навіщо потрібен email-маркетинг? Електронна розсилка призначена не тільки для продажу і донесення рекламної інформації. Є й інші цілі та користь від її використання.
По-перше, це впізнаваність. Періодичні нагадування, інформування про новинки та вигідні пропозиції підвищують популярність бренду й викликають у споживачів необхідні асоціації. Чим частіше клієнти отримують розсилки (проте головне, щоб вони були якісними, цікавими та корисними), тим вищі шанси, що вони згадають саме вашу компанію перед покупкою.
По-друге, email-маркетинг дозволяє значно розширити аудиторію клієнтів. Розсилками можна збільшити охоплення, поєднуючи email з SMS, публікаціями у соцмережах та push-повідомленнями. В комплексі це працює значно краще.
Можна виділити п’ять основних завдань email-маркетингу:
Ще однією не менш важливою та неочевидною перевагою email-маркетингу можна вважати SEO просування сайту через збільшення трафіку, адже це один із алгоритмів ранжування в пошуковій системі Google.
Пропонуємо коротке керівництво з розробки власного email-маркетингу. План включає наступні дії:
Користуйтеся цими порадами – і канал еmail-розсилок стане вашим потужним маркетинговим інструментом для підвищення трафіку, повторних продажів та довіри аудиторії. Цей метод маркетингу може стати дуже ефективним, оскільки дозволяє досягати результатів з мінімальними витратами.