- ua
- ru
У системі пошуку інформації існують особливі методи сортування – вони дозволяють упорядковувати дані або, іншими словами, ранжирувати їх, роблячи видачу більш ефективною. Знати ці методи повинен кожен SEO копірайтер.
До непотрібних з точки зору робота, стоп-слів можна віднести числа та частини мови – частку, вигук, причастя, прийменник, займенник («це», «воно», «саме», «майже», «зроблений», «в», «на», «с», «по», «без», «ми», «ви» й інші). Сюди ж відносяться й символи – точка, кома, двокрапка, крапка з комою, знак оклику та питальний знак, лапки й різні математичні знаки (плюс, мінус, нижнє підкреслення, лівий і правий слеш тощо).
Іноді до стоп-символів в копірайтингу відносять і позначення, що прийшли з мережі, («http», «com» і «www»). Усе це із статті слід виключати, максимально оптимізуючи корисність контенту, роблячи текст цікавим і по-справжньому інформативним.
Пошукові системи визначають корисність тексту, «видаляючи» з нього непотрібні словосполучення та розділові знаки. Їх називають стоп-словами або стоп-символами, й їх наявність прямо пропорційна якісній складовій контенту. Іншими словами, чим менше стоп-слів, тим якісніше копірайтинг.
Перш, ніж йти далі…
Залежно від самої системи пошуку каталог символів із стоп-індикаторів розширюється, хоча багато в чому вони схожі. І якщо Яндекс вважає, що в тексті багато «непотребу», то, швидше за все, так само відреагує й Google та інші пошукові системи. Виходом тут може бути тільки одне: повномасштабний семантичний аналіз статті, визначення процентного співвідношення подібних стоп-слів і стоп-символів і при необхідності їх зменшення.
В ідеалі співвідношення подібних стоп-дефініцій в копірайтингу не повинне перевищувати поріг 4–5 %. Особливо важливо, щоб їх не було в мета-тегах – title (заголовку статті), description (описі статті) та keywords (у ключах), хоча цей параметр в SEO копірайтингу вже не враховується. Адже багато в чому корисність статті визначається пошуковим роботом саме завдяки цим елементам. Та й із людської точки зору набагато зручніше кликнути на потрібні 2–3 слова, ніж на їх безглуздих набір.
Звичайно ж, при написанні статті від використання подібних символів копірайтер навряд чи може повністю відмовитися. Але якщо ви поставили перед собою чітку мету – написати якісну, правильну в усіх сенсах SEO статтю, то їх кількість необхідно підігнати під потрібні параметри. Зробити це можна за допомогою різних сервісів і програм – їх багато і вони різні. Наприклад, можна зробити SEO аналіз тексту на сайті Адвего.
Значення обмеженого використання стоп-слів в SEO копірайтингу полягає в тому, що завдяки їх відсутності в статті стає менше «сміття», нічого не значущих фраз, текст стає більш «чистим», інформативнішим, а текстуального лушпиння – навпаки стає менше.
Кінець кінцем, SEO оптимізована стаття буде цікава і пошуковому роботові, і звичайному читачеві. Хоча тут варто обмовитися: читабельність статті безпосередньо залежить від кількості використаних ключів. Чим їх більше, тим якість тексту нижча. Та й кому охота читати переспамлений текст! Максимальне використання слів «купити», «ціна», «замовити», «знижки» і т. д. не лише не підвищить конверсію сайту, але й істотно знизить її.
А якщо ще й стоп-слів вище за дах, то SEO копірайтинг перетворюється на міну уповільненої дії, й уникнути попадання під фільтр допоможе тільки повне видалення контенту.
© Студія копірайтингу «Ямбус»
оптимизация Title для основных поисковиков рунета должна быть ограничена 12 словами и количеством символов не более 70.