- ua
- ru
Не знаєте, як написати ідеальну статтю, що надихає та продає? Практика показала, що без серйозної аналітичної роботи тут не обійтися, а тому, сідаючи писати текст на свій сайт, готуйтеся до серйозної роботи – наші рекомендації допоможуть розібратися, з чого починати та як діяти.
За п’ять років роботи фахівці студії копірайтингу «Ямбус» створили покроковий алгоритм написання продажних текстів – рекламних, інформаційних. За цією технологією ми написали більше тисячі статей із конверсією від 5 до 37 %. І якщо ви хочете, щоб на вашому сайті опинилися саме такі тексти, дотримуйтесь нашої методики: деякими секретами створення такого контенту ми готові поділитися абсолютно безкоштовно.
Отже, робота над текстом – це, передусім, аналітика. Розуміння того, для кого ви пишете, і того, для чого ви це робите. І ось що необхідно зробити, сідаючи за написання тексту:
Усе інше повинне безпосередньо підкорятися цим трьом принципам – і стилістика тексту, і його об’’єм, і використовувані ілюстрації, графіки, таблиці, маркіровані списки, й багато що іншого. Все те, що необхідно цільовій аудиторії і наближення до мети.
Ця стаття – вогонь!
SEM, SMM, SMO, SEA і SEM – 5 китів сучасного інтернет-маркетингу
Аналіз потенційного покупця має бути багатостороннім – комплексним. Так само, як і аналіз конкурентів – без цього ні про яку ефективність тексту й мови бути не може! Треба подивитися, що роблять конкуренти, які тексти вони пишуть, і які сайти на перших позиціях по ключовому запиту.
Написання статті – це вторинний пункт створення ідеального тексту. Йому повинна передувати не менш важлива робота – аналітика. Саме вона допомагає формулювати ідеальну торгову пропозицію й отримувати прибуток.
Тепер ви знаєте, що треба, щоб написати хороший текст, що викликає зацікавленість і продає, а якщо у вас є свої методики, обов’язково поділитеся ними в коментарях!
© Студія копірайтингу «Ямбус»