Це було замовлення, виконувати який було надзвичайно цікаво. Фотохудожник організовував виставку, і для проекту був потрібний емоційний супровідний текст, здатний не лише розповісти про світ художньої фотографії, але й викликати непереборне бажання купити роботи представлених авторів.
Завдання
З причини того, що художня фотографія має особливий шарм, був потрібен не менш особливий текст, здатний наблизитися до якості самих фотографій, представити їх у вигідному світлі – особливими й неповторними. Розповісти про саме мистецтво художньої фотографії й при цьому не зіпсувати текст банальщиною на кшталт «купити», «недорого» та «ціна».
Разом завдань як таких було три:
- Інформування про виставку
- Знайомство з філософією художньої фотографії
- Формування бажання купити одну з фоторобіт
Отримавши усі необхідні дані, я приступив до написання тексту.
Рішення
Підходити до написання я вирішив нетрадиційно. Маркетингові формули побудови тексту тут явно не годилися. Жодних ODC й пропозицій прийти тому-що-там-дуже-цікаво!
Отримавши від фотохудожника пару десятків його робіт в електронному форматі, я заварив собі чаю з бергамотом і, запустивши слайд-шоу з інтервалом у хвилину, почав споглядати.
Неквапово змінюючи одна одну, фотографії, немов хтось клацав тумблером, перемикали в моїй голові емоції й думки. Клац! Ось панорама на уранішнє місто – тихе й спокійне в серпанку туману. Клац! Зморшкуватий слон за товстими, як його ноги, стовпами захисного обгороджування. Його від нас.
Клац!.. Сніданок з видом на узбережжя. Безтурботний, як бриз.
Результат
Слова мають особливість виникати самі по собі, коли в голові є правильні відчуття. Я спробував поділитися їм і, упевнений, мені це вдалося. Приклад копирайтингу про художню фотографію ви можете прочитати тут.
Поки я барабанив по клавіатурі, чай давно схолоднів, і я поплентався робити новий, шкодуючи лише про одне – що подібних замовлень трапляється вкрай мало.
© Студія копірайтингу «Ямбус»