- ua
- ru
SEM, SMM, SMO, SEA та SEM – 5 головних інструментів інтернет-маркетингу, здатних дати значну перевагу перед конкурентами, а тому якщо ви хочете вивести свій бізнес в ТОП, використовуйте їх!
Інтернет-маркетинг – це особливий спосіб просування товарів та послуг, зі звичайним маркетингом він стикається лише частково, хоча й походить саме з нього. Але, одного разу з’явившись, онлайн-маркетинг швидко оголосив про свою “незалежність”, обзавівся власним, унікальним інструментарієм й вирушив у вільне плавання. І, треба сказати, дуже успішне. Сьогодні без SEM, SMM, SMO, SEA та SEM не обходиться жоден бізнес.
Закони маркетингу – звичайного маркетингу – в інтернет-просторі не працюють. А якщо й працюють, то зовсім інакше. Винятки, звичайно ж, є, але в цілому інтернет-маркетинг – це самостійна дисципліна й вивчати її варто в деякому відриві выд класичного офлайн-маркетингу. Загальне в них лише одне: і у звичайному магазині, і на сайті людина платить гроші та отримує за це товар.
Як змусити її купити, як підвищити суму чека, як змусити покупця повернутись – способи вирішення цих завдань у них зовсім різні.
Інтернет-маркетинг не припускає ні емоційного контакту при продажі, ні можливості продавця використати свою харизму. Неможлива й робота із запереченнями – якщо людина закрила сайт, то це вже назавжди. Але як би то не було, інтернет-маркетинг спирається на власну базу і власний же інструментарій. Умовно його можна розділити на декілька блоків: SEO, SMO, SEA, SMM і SEM.
Це основа, ази інтернет-маркетингу. Знати їх, що називається «в обличчя», а не тільки по буквах зобов’язаний кожен контент-менеджер, кожен оптимізатор і вебмастер. Раніше, ще на зорі становлення інтернету та інтернет-продажів, цих понять не було. Сьогодні ж вони не лише розділили між собою принципи роботи в інтернет-просторі, але й ведуть між собою справжню війну. Отже, поїхали!
SEO (Search Engine Optimization) – це внутрішня оптимізація ресурсу під пошукові системи.
Сюди можна віднести процес коригування HTML-коду, поліпшення структури сайту, роботу з контентом (текстом, ілюстраціями й іншими елементами), а також постійний контроль зовнішніх чинників з метою відповідності алгоритмам провідних пошукових систем.
Мета SEO оптимізації: вихід ресурсу в ТОП пошукових систем, на перші рядки видачі.
За великим рахунком, до маркетингу SEO оптимізація ніякого відношення не має, проте правильні дії в цій області здатні кардинально поліпшити видимість сайту в мережі і, як наслідок, підвищити відсоток продажів. Чим якісніше попрацював SEO фахівець, тим вище сайт компанії може піднятися в пошуковій видачі, і тим більше цільової аудиторії зайде на його сторінки.
SMM (Social Media Marketing) – це соціальний медіа маркетинг, або маркетинг в соціальних медіа.
Це зовнішній блок, ґрунтований на роботі з соціальними мережами, форумами, блогами та співтовариствами. Сюди відносяться й різні сервіси миттєвих повідомлень – Telegram, Skype, Viber, ICQ й інші.
Мета SMM: ненав’язливе знайомство користувачів із продуктом та послугою або, кажучи простіше, розширення загального об’єму цільової аудиторії.
SMO (Social Media Optimization) – це громадська медіа-оптимізація або оптимізація під соціальні медіа.
SMO не є роботою в соціальних мережах, це елемент внутрішньої оптимізації сайту. Уся робота полягає в його підготовці до появи користувачів з різних соціальних мереж. Багато в чому це робота з контентом.
Мета SMO оптимізації: зробити сайт цікавим та зручним для користувачів з різних соціальних мереж. Перетворити випадкових відвідувачів на постійних, спонукати їх розповідати про сайт своїм друзям і знайомим, ділитися посиланнями, поширювати та лайкати.
SEA (Search Engine Advertising) – це пошукова реклама або так звана контекстна реклама.
Це робота з пошуковими запитами та складанням об’яв, які показуються над результатами пошука. Чим краще налаштована кампанія, тим вище буде об’ява, і тим більше число користувачів побачать її та, можливо, перейдуть по посиланню
В українському сегменті Інтернету краще за все контекстна реклама представлена Google Adsense та меншою мірою Яндекс.Директ.
Мета SEA: притягнути максимальне число цільових користувачів.
ПРоблема SEA лише в одному: вона вимагає значних і при цьому систематичних фінансових вливань. Хочете 1000 відвідувачів на день? Будь ласка! Проте кожен клік коштуватиме певної суми.
SEM (Search Engine Marketing) – це не що інше, як пошуковий маркетинг.
За великим рахунком, SEM об’єднує в собі два блоки – SEO і SEA – і перекриває усі потреби сайту в трафіку, а тому його можна вважати найбільш ефективним методом просування товарів та послуг.
Мета SEM: охопити найбільше число користувачів.
Суть його досить проста: якщо сайт по якому-небудь запиту (наприклад, «купити статтю») знаходиться в топі Яндекса, але в Google взагалі не видний, можна просто купити рекламні оголошення, охопивши максимум аудиторії та привернути увагу користувачів.
SEO, SMO, SEA, SMM і SEM… Подібна різноманітність абревіатур говорить лише про одне: просування сайту – це цілий комплекс заходів, доповнюючих один одного й працюючих на загальну справу. Використовуючи у своїй практиці кожен із цих методів, можна швидко зайняти верхні рядки видачі, підвищити видимість сайту і, як наслідок, його конверсію. Тобто – фінансову віддачу.
Не хочете займатися цим самотужки? Телефонуйте!
© SEO студія «Ямбус»