алгоритм Королев

Пошук від Яндекса: кручу, верчу, заплутати хочу

Буквально кілька днів тому Яндекс запустив нову версію пошуку, назвавши її на честь радянського конструктора ракетно-космічної техніки. Мабуть, гугловскі птице-звіри не дають Платону Щукіну спати спокійно, і в російському куточку
02 Жовтня 2019
0,0
0 334
5 правил продающего описания товара для интернет-магазина

5 правил, як зробити описи товарів для інтернет-магазину більш ефективними

Перетворити випадкових відвідувачів інтернет-магазину на реальних покупців можна по-різному. Хтось використовує контекстну рекламу або проводить кампанію в соц. мережах, хтось підключає SEO й купує сотні посилань, а хтось робить ставку
01 Жовтня 2019
0,0
0 630
Как сделать статьи на сайте более эффективными

Як зробити, щоб статті на сайті були цікавими і приводили клієнтів?

В більшості випадків статті (який би сайт ми не взяли, і якого б копірайтера не посадили за роботу) не читають до кінця. Люди настільки зайняті своїми власними справами й проблемами,
29 Вересня 2019
0,0
0 474
текст на сторінку Про компанію

Як написати текст на сторінку «Про компанію»

Мало хто вміє писати текст про компанію, і в більшості випадків на цій сторінці розташовується банальна, безглузда та нецікава інформація, яка лише відштовхує потенційних клієнтів та погіршує імідж бренду. Це
27 Вересня 2019
5,0
0 1227
Купить статью для сайта

Купити статтю – рішення №1 для просування сайту

Якісні статті на сайті – один з найважливіших аспектів, необхідних для успішного просування. Такі статті можна купувати, а можна й писати самостійно. Між тим створення реально працюючого текстового наповнення –
19 Вересня 2019
0,0
0 291
контент копирайтинг

Як текстовий контент впливає на просування сайту?

Про те, що актуальність контенту – це один з найбільш важливих чинників в просуванні, сеошники зрозуміли вже досить давно. Якщо точніше, то цей параметр став впливати на ранжування ще в
16 Вересня 2019
0,0
0 324
Дескриптор в копирайтинге

Дескриптор в копірайтингу – прості рецепти бізнес-текстів

Подача інформації важлива не менше, ніж сама інформація. Вона має бути повною, вичерпною та корисною. Багато копірайтерів обмежуються лише маркетинговими формулами, забуваючи, що текст – це не стільки реклама, скільки
29 Серпня 2019
0,0
0 1280
Символика цвета в бизнес-рекламе

Символіка кольору в бізнес-рекламі

Чи знаєте ви, що у кожного кольору – своє значення та символіка? Ні? Тоді скоріше знімайте рожеві окуляри: ваш бізнес під загрозою банкрутства! Символізм кольору має давню історію. Ще за первісних
22 Серпня 2019
0,0
2 944
Копирайтинг на заказ – всё, что нужно знать про тексты

Копірайтинг на замовлення – все, що треба знати про тексти

Для чого на сайті потрібні тексти, чому їх треба замовляти у професійного копірайтера, а не писати самостійно? Скільки повинні коштувати статті й чому SEO оптимізовані тексти обходяться дорожче звичайних? Текст -
17 Серпня 2019
0,0
0 496
Психокрючок: 10 способов придумать цепляющий заголовок

Психогачок: 10 способів придумати ефективний заголовок

Складання потужного заголовка істотно підвищує рейтинг статті. Це ідеальний спосіб отримати додаткових відвідувачів, а в деяких випадках – і нових клієнтів. Особливо важливі заголовки в рекламному тексті. Придумати їх зовсім не
16 Серпня 2019
5,0
0 800
контент для сайта тексты

Копірайт і рерайт – оптимальний контент для просування сайту

Головна складова будь-якого сайту – це грамотно написані тексти. Але які з них будуть більш ефективними – рерайт чи копірайт? Для початку розберемося у термінах. Рерайт текстів Рерайтинг або рерайт, як його ще
15 Серпня 2019
0,0
0 353
Что даст SEO оптимизация контента

Що дасть SEO оптимізація контенту

Оптимізація тексту під пошукові системи – справа непроста. Необхідно знати багато тонкощів і нюансів, щоб при пошуковому запиті користувач побачив текст в числі перших. Але воно того варто. Звичайно ж, є
04 Серпня 2019
0,0
0 410