Что лучше – SEO или SEM

Що краще – SEO чи SEM?

SEO та SEM – два головні способи для залучення трафіку. У першому випадку з органічного пошуку, а в другому – через рекламні платформи з оплатою за клік. Але що з
28 Липня 2022
0,0
0 215
аудит контента

Навіщо потрібен аудит контенту

Контент-аудит – це не просто додаткова послуга. Він необхідний усім брендам, які зосереджені на якості та хочуть зробити її одним зі своїх активів. Аудит контенту дозволяє отримати більше трафіку, залучення
27 Липня 2022
0,0
0 225
SEO – это контент и ссылки

SEO – це контент і посилання

Самі собою посилання ніколи не були панацеєю. Вони не можуть вирішити ситуацію повністю, і хоча з їх допомогою можна розкрутити навіть посередні сторінки, вони будуть неефективними, якщо контент буде неякісним. Ідеальною
25 Липня 2022
0,0
0 235
SEO – это прежде всего тексты

SEO – це насамперед тексти

Текстовий контент має величезну перевагу перед контекстною рекламою та платою за кліки. Це пов'язано з тим, що верхня частина воронки продажів занадто дорога для платного пошуку й рідко призводить до
18 Липня 2022
0,0
0 245
услуги копирайтинга

Як покращити SEO за допомогою контенту

Крім виправлення технічних помилок та виконання рекомендацій Google щодо оптимізації, ведення блогу, тобто текстовий контент – один з найефективніших способів покращити SEO та підвищити видимість сайту. Але просто писати статті недостатньо.
12 Липня 2022
0,0
0 169
Как улучшить SEO-рейтинг

Як покращити SEO-рейтинг в 2022 році (7 головних способів)

Розчаровані результатами SEO? Перед вами 7 найкращих способів, як покращити пошукову оптимізацію, збільшити трафік та зробити сайт помітнішим! Найважливіше – публікувати якісний контент, який оцінить ваша аудиторія. Це допоможе значно підняти
11 Липня 2022
0,0
0 165
контент-план

Що таке контент-стратегія і навіщо вона потрібна

Контент-стратегія – це особливий, комплексний підхід до створення, публікації і просування контенту, який дозволяє ставити і досягати ключові бізнес-цілі. Бренди, у яких є контент-план, працюють краще й мають більш високу рентабельність
03 Липня 2022
5,0
0 366
Ключевые слова с длинным хвостом

Ключові слова з довгим хвостом: що це та як використовувати

Ключові слова з довгим хвостом – це низькочастотні запити, які використовують лише кілька разів на місяць. Вони не популярні й поодинці не здатні підвищити трафік на сайт, проте при правильному
01 Липня 2022
0,0
0 181
Копирайтинг

Якими статтями наповнювати сайт – рерайт чи копірайт?

Якісний контент – це важливо. І хоча послуги професійного копірайтера можуть обійтися в копієчку, унікальна, цікава і справді корисна стаття дозволить залучити користувачів, підвищити конверсію та підняти рейтинг сайту. Головне завдання
23 Червня 2022
0,0
0 151
Як стати копірайтером

Як стати копірайтером і на що розраховувати

Хто такий копірайтер, чим він займається, які навички йому потрібні? Як стати копірайтером і на яку кар'єру можна розраховувати? Хоча візуальний контент з роками стає все популярнішим, проте текстовий контент, як
17 Червня 2022
0,0
0 337

Лінкбілдинг для eCommerce

Посилання – один з найважливіших факторів ранжування сайту. Поряд із внутрішньою оптимізацією вони дають можливість вирватися в топ по ключовим запитам. Алгоритми ранжування Google базуються на принципі кількості та якості. Чим
11 Червня 2022
0,0
0 173
SMM и SMO - особенности

SMM та SMO – для чого потрібні і що дають

Соціальні мережі бурхливо увірвалися в наше життя й, мабуть, здавати свої позиції не збираються. Завдяки їм світ пізнає людину, а людина – світ. SMM та SMO стали потужними інструментами бізнесу. Завдяки
18 Травня 2022
0,0
2 175