Сайт на платформі Prom.ua значно відрізняється від звичайного, й існує думка, що просувати його в органіці практично неможливо або як мінімум важко. Це не так. Просування сайту на Промі цілком
Деякі слова здатні зіпсувати навіть найцікавіший і найкорисніший для читача текст. Ні, йдеться не про ключі, а про так звані стоп-слова, які роблять текст лише гірше, знижуючи його художню цінність.
Про
Професійний сеошник повинен не просто вміти робити свою роботу, але й грамотно використовувати професійну лексику – це свідчить про неабиякі знання в темі й дозволяє йому краще продавати свої послуги.
З
NLP-копірайтинг – секретна зброя сучасної реклами!
У будь-якій рекламі або комерційному тексті завжди є прихована частина, що впливає на підсвідомість, про яку ніхто ніколи не розповідає. SEO фахівцям давно пора взяти її на озброєння. Поїхали?
Вживана техніка
Як теги Title, Description і Keywords позначаються на SEO
Просування сайту – це комплексний процес, де кожен елемент працює на спільну справу (поліпшення ранжирування в пошуку), а тому підходити до складання Title і Description треба зважено. Краще взагалі залишити
Нова версія Chrome на Android позначатиме швидкі сайти спеціальною відміткою – це впливатиме на ранжирування в пошуку Google.
Версія браузера Chrome 85, яка зараз знаходиться у беті, зовсім скоро почне свою
Навіщо потрібен копірайтінг, які завдання він вирішує, що дає? Які переваги у сайту з унікальним текстовим контентом?
Без копірайтингу не може обійтись жоден сайт. Авторські тексти надзвичайно важливі в рекламі продукції
Чи замислювалися ви, чому одні тексти працюють, а інші ні? Чому в одному випадку продаж росте, а в іншому падає нижче плінтуса? Вся річ у тому, як саме написано текст
Google відкладає ранжирування сайтів з пріоритетом мобільного контенту до весни 2021 року
Співробітники компанії Google неодноразово заявляли про важливість адаптації контенту під мобільні пристрої. Зручність сприйняття інформації для користувачів так само важлива, як і сама інформація, й ідея індексування сайтів на підставі
Page Experience – новий фактор ранжирування в Google
28 травня Google анонсував чергову зміну свого алгоритму. І хоча діяти він розпочне тільки з 2021 року, готуватися до нього треба вже зараз.
Це один з тих великих апдейтів, здатних перевернути
Складно представити компанію без засобів власної внутрішньої комунікації – від закритих чатів у соц. мережах і месенджерах до внутрішніх корпоративних сайтів і спеціалізованих програм «під ключ», що поєднують і планувальник,
Як зібрати семантичне ядро для сайту і що для цього потібно
Семантичне ядро – це список особливих тематичних слів і фраз, які використовуються для просування сайту. На етапі розробки вони використовуються для визначення оптимальної структури сайту, посадочних сторінок і розділів. На