Правильный заголовок, или Всадник без головы

Правильний заголовок в копірайтингу, або Вершник без голови

На вашому сайті багато цікавих статей, але їх ніхто не читає? Швидше за все, справа в поганому заголовку, який не відповідає назві статті й не здатний викликати навіть натяку на
17 Лютого 2020
5,0
0 144
Копирайтинг для Гомера Симпсона

Копірайтинг для Гомера Сімпсона

Власний сайт – це досить потужний інструмент продажів. Проте сам по собі він продавати не може: продають тексти та грамотно написані комерційні пропозиції. Головне тут – правильно визначити цільову аудиторію,
13 Лютого 2020
0,0
0 129
Что такое продающая статья и для чего она нужна?

Що таке комерційна стаття, і для чого вона потрібна?

Комерційна, продажна стаття – це основа будь-якого інтернет-проекту. Вона може бути прямою або завуальованою, коли пропозиція купівлі формується в голові у читача, але самих слів «купіть» чи «замовте» в тексті
09 Лютого 2020
0,0
0 195
копирайтинг для продаж

Продажні тексти за ціною бізнес-ланча!

Всесвітня павутина – ідеальне місце для продажів. Інформація тут дуже ходовий товар, і, маючи свій сайт, можна легко використати його для реклами, заповнивши текстами з комерційною пропозицією для читачів. Рекламні оголошення
09 Лютого 2020
5,0
0 112
Советы копирайтеру: Как забрать клиента у своих конкурентов?

Як змусити замовника вибрати виконавцем саме вас

Копірайтинг – ідеальна зброя рекламника і разом з тим швидкий спосіб заробітку для тих, хто вміє складати слова у речення. Проте ця сфера досить конкурентна, й знайти замовника буває не
03 Лютого 2020
0,0
0 202
Где искать копирайтера

Де та як шукати копірайтера?

Пошук професійного копірайтера, здатного видавати якісний контент - важливий етап розвитку інтернет-проекту. Написані зі знанням справи тексти стають ефективним інструментом бізнесу. Але де ж шукати тямущого райтера і за якими
02 Лютого 2020
0,0
4 407
NLP-копирайтинг

NLP копірайтинг і пресупозиції

З нейролінгвістичним програмуванням свого часу познайомилось багато людей. Хтось використовував його методи для досягнення особливо важких цілей, інші – сповна відчули його дію на собі. Пік популярності НЛП припав на
31 Січня 2020
0,0
2 319
SEO аудит. Что как и для чего?

Для чого потрібен SEO аудит?

Потрапити в ТОП-3 може не кожен сайт. Існує безліч параметрів, по яких пошукові системи оцінюють сторінки й ранжирують їх по пошукових запитах. Тут потрібна детальна діагностика сайту на присутність помилок,
23 Січня 2020
0,0
0 137
Текст будет продавать, если...

Як зробити, щоб текст продавав

Якісний текст, що надихає та продає – мрія багатьох представників бізнесу, проте переважне число сайтів мають на своїх сторінках низькопробний, іноді й зовсім нечитабельний текст. Відбувається це звичайно через жадібність: власники
21 Січня 2020
0,0
0 120
Цинизм в копирайтинге?

Цинізм в копірайтингу?

Цинізм – це мистецтво називати речі своїми іменами. Так-так, саме мистецтво, адже не кожному це по силах: хтось боїться різати правду-матку, хтось взагалі не здатний до об’єктивного оцінювання. Аналогічна ситуація склалася
21 Січня 2020
5,0
0 139
LSI копирайтинг

LSI – копірайтинг з найвищим пріоритетом!

Часи бездумного SEO відходять в минуле. Ні-ні, справа не в поганій ефективності, просто замість оптимізації тексту десятком ключів в максимальному входженні популярнішою стає інша технологія – LSI. Що ж це таке
19 Січня 2020
0,0
0 116
Уровни восприятия в копирайтинге

Рівні сприйняття в копірайтингу

Текст має декілька рівнів сприйняття – про це має знати кожен копірайтер, й літери, що складаються в слова та речення, це лише вершина айсберга. Його підводна частина, якої не видно
15 Січня 2020
0,0
0 151